[XOne] grobleem gloednieuwe xbox

Discussie in 'Games' gestart door basofzo, 2 apr 2012.

1. basofzo

basofzo Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een probleem met mijn gloednieuwe xbox 360 slim.. Vanmiddag gekocht na uren kloten om hem aan te sluiten en alles in orde te krijgen wil ik het erbij gekochte spel cod mw 3 gaan spelen.. Disc unreadable mooie ronde krassen erin, Ik heb de xbox NIET bewogen toen de cd erin zat. Wat te doen wie helpt me opweg naar een nieuw spel moet ik naar de winkel waar ik de xbox kocht of waar ik het spel kocht

mvg. bas

2. FinalBob

FinalBob Active Member

Leuk Bevonden:
    928
    Dat is zeker een grobleem (awesome woord).

Zou gewoon direct terug gaan naar de winkel met xbox, game en bon. Hoppa omruilen die hap. Voor de zekerheid.

3. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Als je al zegt dat je uren aan het kloten bent geweetom hem aan te sluiten gaat daar al iets mis volgens mij?

Normaal is het stekkers erin, aansluiten op je tv en je tv op het juiste kanaal zetten en spelen maar. Maximaal 20 minuten.

Ik zou gewoon even een oude game pakken/lenen/halen en die proberen. Heb je weer krassen dan gewoon terugbrengen.

4. Looney

Looney Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Hmm dubieus... uren nodig om een xbox aansluiten... scart/hdmi in tv, stekker in stopcontact en klaar is kees...

Zo'n gevoel dat jij de xbox wel hebt verplaatst tijdens met proberen/spelen van cod...
    (zelf vroeger ook keer gedaan was niet slim)

Geeft je weinig kans om de game te ruilen, je kan proberen bij een gamemania de game te laten polijsten zal je wel een x bedrag gaan kosten. Succes met je grobleem!

Laatst bewerkt: 3 apr 2012
  5. Rob X Tiger

Rob X Tiger Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is zeker een proot grobleem \o/

Deel Deze Pagina