hallo weet iemand waar je misschien groene DVD hoesjes kan kopen? want ik heb 2 kapotte thuis dus ik wil ze graag vervangen.
Future Zone in Rotterdam Centrum...dacht voor € 0,75 Maar ik heb dit al vaker gezegd op dit forum, weet niet of het nog zo is....
kweet nie maar ik weet wel dat als ze ze ergens verkopen dat je er vaak veel (te veel) geld voor kwijt bent.
em, waar denk je aan als iemand 2 kapotte hoezen heeft, niet zuinig? ik vraag me gewoon af hoe ze het flikt om 2 hoezen kapot te krijgen. en omdat het doel van de tread al behaald is, is dit oftopic
Bij mij is het heel simpel, ik heb ook 2 kapotte hoesjes. Eentje (Blinx) kwam van DVDCrave en was al stuk toen ik hem uit de DVDCrave envelop haalde (schoften ), en m'n andere is gewoon uit m'n klauwen gepleurd... Ze liggen niet helemaal stuk, maar er is wel een stukkie af.
Hee, pacboyslim, ik heb die gasten ff gebeld en ze zeggen dat ze daar niks vanaf weten. Misschien had ik een of andere n00b aan de lijn maar toch wel vaag. Ik had dat filiaal aan de West Kruiskade aan de lijn. Any comments ?
Ik ga zo toch even naar de stad, ik kijk wel even.... Als ze ze hebben kan ik er wel 1 voor je kopen....
Nou eeh, bedankt. Maar ik wou eigenlijk een doos van 50 stuks ofzo. Het is namelijk voor m'n werk. Maar ik betwijfel of ze het hebben, no offense, want Futurezone is van Gameworld. Da's de groothandel waar wij de meeste van onze spullen vandaan halen. Dus als ze het hadden gehad hadden we het waarschijnlijk al geweten. We zijn er nl al een tijdje naar op zoek. Maar die flessers bellen me steeds niet terug dus als je er toevallig toch bent en ze hebben die dingen toch, dan hoor ik het graag van je. Thanx.....
100% in Beverwijk op de zwarter markt. Ik heb ze daar ook gekocht, hoe meer je er koopt hoe goedkoper. Geloof dat ik 35 cent p.s heb betaald voor 100 stuks. ps. is het wel echt voor je werk
Ja, het is wel echt voor m'n werk ja. Maar ik kan bijna niet geloven dat die dingen echt verkrijgbaar zijn. Het enige bedrijf wat die groene hoesjes maakt is volgens mij Microsoft en ze verkopen ze volgens mij alleen bij hun games. Dit om een originele (lees "geen kopie") look te creeren. Maar goed, de zwarte markt heb ik niks an. Ik wil ze gewoon kunnen bestellen.