[XOne] Groot Halo 2 Probleem

Discussie in 'Games' gestart door royvanhugten, 14 jan 2005.

  1. royvanhugten

    royvanhugten Live Gamer

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet waar deze thread thuishoort, dus srry als dit het verkeerde forum is.

    Een goede maat van mij heeft enorme problemen met zijn halo 2. Iedereen keer als hij op live wil gaan, en er een map moet worden geladen zegt hij: '' You Failed to Load The Map''. Dit zegt hij altijd hij kan dus geen enkele live game meer spelen, ook gewoon zonder op live te gaan split screen doet hij ook niet meer. Campaign valt er nog wel op te spelen, maar hij wil op live.

    Ik dus naar hem toe, mijn disc er bij hem in gestopt, en dat werkte ook niet, nog een disc van een andere maat erin gedaan, en dat werkte ook niet, zijn disc er bij ons ingedaan en dat werkte wel, Conclusie, het ligt niet aan de Halo 2 disc:

    Hebben jullie misschien enige idee wat het kan zijn?
    Dingen die wij al gedaan hebben:

    - Disc cleaner, om de lens van de xbox te reinigen
    - Het wissen van zijn halo 2 en halo 1 saving
    - Xbox op 60 Herz mode zetten

    Zo hebben wij nog een tal van andere dingen geprobeerd, maar daar wisten we al van dat het er niks mee te maken had, maarja als je het niet probeert weet je het nooit.

    Al zijn andere spellen doen het wel gewoon normaal op de xbox, en zelfs de Xbox helpdesk zou niet weten wat het kan zijn.
    De xbox is buiten garantie periode,

    Dus is er iemand die kan helpen?
     
    Laatst bewerkt: 14 jan 2005
  2. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    kunnen jullie de xbox niet openmaen en de drive van iemand anders er bij hem inzetten...
    als hij het dan wel doet hoeft hij alleen nog maar een nieuwe drive te halen(scheelt ook weer geld)
     
  3. marco007

    marco007 Licence to kill

    Berichten:
    143
    Leuk Bevonden:
    0
    "je zegt: Oplossingen tot nu toe, Nieuwe xbox kopen (150 euro) of zijn xbox opsturen naar MS om hem te laten onderzoeken (110 euro) hij is buiten de garantie periode namelijk....."
    Als je hier uit moet kiezen koos ik voor een nieuwe, maar ik heb probleem wel vaker gezien bij jongens, maar nog nooit bij mij.
     
    Laatst bewerkt: 14 jan 2005
  4. royvanhugten

    royvanhugten Live Gamer

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    0
    We gaan niet onze xboxen openschroeven en nieuwe drives wisselen, dat is mij een te groot risico. En kom aub met goede oplossingen, niet met ik zal een nieuwe xbox kopen, daar komen we zelf wel uit.
     
  5. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Fout, niet goed gelezen.
     
    Laatst bewerkt: 14 jan 2005
  6. royvanhugten

    royvanhugten Live Gamer

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    0
    Die jongen is op het moment even weg, ik bel hem straks wel even, dan kan hij je antwoord geven op deze vragen,

    Het vage vind ik dan wel, dat hij het 1/2 maanden wel heeft gedaan, en het nu niet meer doet.

    Alvast bedankt
     
    Laatst bewerkt: 14 jan 2005
  7. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0

    ''split screen doet hij ook niet meer''

    dit heeft tog niks met live te maken?
     
  8. royvanhugten

    royvanhugten Live Gamer

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    0
    Jah idd, het kan niet aan de netwerkinstellingen liggen van de xbox, wij hebben al de kabel eruit getrokken, en hem dan dus gewoon via split screen laten spelen, niet inloggen in Xbox Live dus.

    Dus dan kan het niks met je netwerkinstellingen te maken hebben lijkt mij.....
     
  9. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    dus negeer dat antwoord van sic maar ;)

    /edit: je kan het altijd trouwens nog proberen)

    en heb jij nog garantie op jou xbox?
     
  10. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    w000t, sorry slecht gelezen.
    Goed dat jullie wel goed lezen :)

    *schaamt...


    Microsoft bellen dan maar...
    Er zit weinig anders op.

    Er zit geen garantie meer op, maar probeer t toch maar. Als ze hem niet willen repareren...kun je hem net zo goed openmaken. Drive verwisselen is mega-makkelijk.

    Hier is een kleine tutorial voor als je het niet zeker weet:)
    Klik
     
    Laatst bewerkt: 14 jan 2005
  11. Suka

    Suka not a B*tch

    Berichten:
    1.221
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dat ook wel eens: you failed to load the map...ben benieuwd wat het betekent. Wat het betekent ok, maar waarom :|
     
  12. being-xboxed

    being-xboxed Peace here!

    Berichten:
    1.131
    Leuk Bevonden:
    85
    Ik had het laatst ook een keer. Echt vet irritant. Maar na een keer rebooten was het weg...

    Mischien moet je je disc een keer goed schoonmaken.
     
  13. royvanhugten

    royvanhugten Live Gamer

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    0
    Alles is al gebrobeerd zowat, en als je goed leest zie je ook dat het niet aan de disc ligt, hij heeft het dus constant, 100% van de keren dan hij wil gaan spelen.

    En jah, hoe weet je dat het aan de discdrive licht?

    Al gedaan, die weten niks.
     
  14. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Ga even naar Bungie.net en vraag daar op één van de fora support. Heb daar namelijk al zoiets dergelijks gehoord, of bel de xbox-helpdesk.
     
  15. royvanhugten

    royvanhugten Live Gamer

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    0
    Xbox-Helpdesk is dus ook al gebeld, maar die weten geen oplossing.

    OP bungie.net is een sticky topic daarover gemaakt met de manier waarmee je het zou kunnen oplossen, we hebben dat gedaan maar het heeft niet geholpen.
    Ze weten daar ook niet hoe je het kan verhelpen verder, en ze weten zelfs geneens waardoor het ontstaat....
     
  16. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    vervang de drive toch maar...evt met die van jou, om te testen.
    De garantie is toch al verlopen.
     
  17. royvanhugten

    royvanhugten Live Gamer

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar dan raak ik mijn garantie kwijt, mooi dat ik dat nie doe, als het fout gaat zit ik ook met een probleem !
     
  18. markie52

    markie52 Active Member

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    0
    dude! je moet het gewoon proberen..!! wie niet waagt, nie niet wint!
     
  19. GAMEMONKEY

    GAMEMONKEY monkey in the house

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn xbox was een paar maanden geleden ook kapot , en ik heb toen gewoon de xbox help desk gebeld . Ik hoefde alleen mijn xbox serienummer door te geven , terwijl ik toen al bijna een jaar geen garantie meer had. De volgende dag werd die gelijk opgehaald en binnen een week had ik een nieuwe xbox gekregen van microsoft omdat de mijne niet te repareren viel.
     
  20. FRKN

    FRKN Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    hey ik ben die gast waar het over gaat
    ik moet er nog even bijzeggen dat 50% van de keren dat ik mijn xbox aanzet ik de melding krijg dat de disc beschadigt of vies is, maar als ik em bij iemand anders in de xbox doet doet ie het perfect. En als ie het wel doet krijg ik dus altijd de melding:"you failed to load the map".

    @GAMEMONKEY
    tegen mij zeiden ze dat ik als me xbox liet ophalen en repareren dat het me dan 110 euro ging kosten, was het bij jou helemaal gratis? maar ik ga cker nog ff bellen thnx
     
    Laatst bewerkt: 14 jan 2005

Deel Deze Pagina