ik vroeg me af of jullie de max. groote van de atavars kunnen veranderen want anders zouden jullie misschien een poll kunnen openen en kijken wie dit nog meer wil
Het gaat er niet om wie dat nog meer wil. Wij willen de load per pagina gewoon laag houden om het forum voor iedereen aantrekkelijk te maken en te houden.
even iets anders zouden members geen pollrechten kunnen krijgen, ik weet dat xbw dan denk dat het een zooitje wordt maar ik zie het echt op heel veel sites goed gaan, het zou bijv. ook eens een weekje uitgeprobeerd kunnen worden en je zou als regel kunnen geven dat een onzinnige poll in niet off-topic forums als spam worden beschouwd.
ja..maar dan krijg je wel met bijna 2200 leden een egte poll site..met 4 keer per dag dezelfde poll(welke games w8 je op..beste game, bedenk t zelf maar). maar je kan het wel een weekje aanzien idd en dan beslissen...en het idd zien als spam als t onzinnig is....
zou vet nep worden dan... als je een GOED idee voor een forum hebt moet je gewoon 1 van de admins vragen of ze het willen aanmaken... die kunnen wel beslissen of het goed genoeg is... denk ik...