Ik liep vandaag langs de freerecord shop en zag in een keer een poster hangen, ik liep er bijna langs maar gelukkig had ik op het laatste moment MOHAA zien staan. En wat blijkt er komt in maastricht (ik woon daar) in het MECC een grote lan evenement MOHAA style. Het vind plaats in september, wat de precieze datum is ben ik vergeten (kijk wel op internet). Ik ga daar met mijn clan DKX zeer waarschijnlijk naartoe, en dus wou ik vragen wie er nog meer gaan?
ik zit ook in een MOHAA clan, en speel het dus regelmatig, maar maastricht is toch net iets te ver weg voor mij. maar opzich wel een aardig evenement lijkt me.
dat geld ook voor mij, alleen zit ik niet (meer) in een clan... jammer, ik zou jullie anders helemaal inmaken. geloof je het niet kom dan maar eens op de WP (willy´s place) server en laat je nickname hier achter
ik geloof best dat je beter bent dan ik. dat ben je al gauw want ik ben niet zo goed. ik zit dan wel in een clan (een vrij nieuwe) maar dat zegt niet dat ik goed ben, ben eigenlijk gewoon een amateur. maar zo af en toe bepaalde mensen die nog slechter zijn dan ik (ja die bestaan) neerschieten is nog wel aardig.