Ik zou eens willen weten of mensen wel eens een miskoop doen, ook zou ik wel de top 3 van slechtste spellen willen weten.
ik vin aan mechassault echt niets aan had hem bijgekrege met de aankoop van mijn xboxie, maar dan toch om er zo'n game in te steke. vind hem echt wel suckueueue!!!! en waarom gewoon saai na een tijd. en veel te kort je speelt het zo uit.
grootste miskoop: crazy taxi voor de ps2. bugs, bugs en nog eens bugs... Voor de xbox: mortal Kombat: DA, speelde voor geen meter, meteen weer teruggebracht. VF4, doa3 en soul calibur2 dat zijn pas fighters...
Mechassault -> snel saai EDIT: En nog erger: Brute Force, wat had ik hier een hoop van verwacht zeg... Wat een poepgame is het geworden, lineairder kan niet...
Brute Force -> ik dacht, nou ja ik vind verhaal niet zo belangrijk en lineariteit ook niet zo erg. en de screens zagen er ook wel vet uit maar toen ik de game had ..... Zo eentoning je hebt één pad om te volgen en je weet al van te voren waar er vijanden gaan komen, enkel 1 of 2 missies vond ik cool, de rest was gewoon weg bagger
Maximo op ps2 echt een zuigspel, dacht dat ik een degelijke platformer had. Alles was veels te grouw en de sfeer was gewoon brak. En het was nog wel één van m'n verjaardags cadeas
Top Gear GT voor de GBA. Prachtig beginfilmpje, prachtige auto's in het menu. Toen ging ik rijden, lelijk! Je hoeft niet eens te remmen in de bocht. Ik had echt het idee dat ze vet lang hadden gedaan over dat filmpje en het menu, dat toen ze aan het spel zelf toe waren, ze zoiets hadden van: Ja daggg, nu is het leuk geweest, dat spel dat doen we ff snel. Op de Xbox heb ik gelukkig (nog) geen miskoop gedaan.
alweer zo een thread, maar goed, doa3 is denk een van de spellen die ik echt slecht vond, splinter cell vond ik ook niks evenals lotr: ttt. mecha vond ik juist weer ontzettend goed. edit: oja, fifa 2002 na mn oude versie vanuit 97 nog eens geprobeerd, echt saai, koop dan ook voorlopig geen fifa of voetbal game meer
ghost recon pokke spel snap er nix van is maar shit hoor zelfs de tutorial snap ik geen zak van daar gaat me geld helemaal neit eens gespeeld
Ik zou het echt nog een keer proberen, zo moeilijk is het niet. Anders is het echt zonde, je moet gewoon goed luisteren naar wat ze vertellen :{ .
Medal of Honor was dikke scheisse! Lelijke graphics, tegenstanders die je òf makkelijk neerlegde òf die je maar niet omkreeg. Maar vooral die graphics....daar kreeg ik echt pijn aan mijn ogen van. Wel één pluspunt aan MoH: het eerste level was erg de moeite waard en overtuigend
Simpeler kan niet, Iedereen dood schieten. Als er onzichtbare randen zijn moet je daar waarschijnlijk niet naartoe. Slimpie!