1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Grootste miskoop van de vorige generatie?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Hybrid, 30 mrt 2014.

  1. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    meelijwekkend?

    stijltje was we vet verder, maar meer niet
     
  2. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Hoe verder je in het spel kwam, hoe beter die werd. Ik speel nooit sandbox games, maar Red Dead Redemption heb ik uitgespeeld. Dat zegt genoeg. Is een topper. Het spel kan tegenvallen, maar de grootste miskoop van de vorige generatie? Dat is lachwekkend.

    Ik kan ook wel titels noemen die ik voor het volle pond heb gekocht, maar amper heb gespeeld: The Last of Us, Uncharted 3, Bioshock Infinite etc. Maar dat zijn natuurlijk geen slechte games, alleen had ik ze persoonlijk niet bij de release moeten kopen.

    Mijn grootste miskoop is de Street Fighter IV Arcade fightstick Tournament Edition voor 160 euro, om er vervolgens achter te komen dat ik het met de controller veel lekkerder vind spelen. Sowieso door Dead or Alive Ultimate en DOA4 dacht ik een fighting game liefhebber te zijn, maar na werkelijk alles geprobeerd te hebben (Street Fighter, Marvel vs Capcom, Tekken, Virtua Fighter, Injustice) ben ik er toch wel achter dat het helemaal geen genre voor mij is. Dus miskoop na miskoop, was echt zonde van mijn geld. Blijk ik alleen Dead or Alive echt gaaf te vinden, dat vechtsysteem met counters past wel bij mijn speelstijl.
     
  3. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Ja, ik had echt soms te doen met haar. Hoe Monkey en zei vriendschap met elkaar gingen opbouwen is erg goed gedaan.
     
  4. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    ik heb destijds 2 van die fighter pads gekocht speciaal voor SF IV, er heilig van overtuigd dat ik het nog net zo vet zou vinden als destijd op de SNES en Dreamcast

    niet dus :+

    1 avondje mee gespeeld en hup de zolder op
     
  5. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
    Sorry, ik zal nooit meer een mening hebben.
     
  6. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Mijn grootste miskopen zijn uiteraard de vele games die nooit de tray van mijn ps3 en/of 360 hebben gezien, onder andere:

    - Alan Wake (ok 5 minuten)
    - Mass Effect 3
    - The Darkness II
    - Batman Arkham City
    - Valkryria Chronicles
    - Siren
    - Killzone 3
    - Saints Row III
    - Halo Wars

    en dan noem ik nog alleen de games die een redelijke score krijgen en die zo in me op komen :+

    Grootste miskoop van een spel waar ik geld aan heb uitgegeven en ook heb uitgespeeld: Splinter Cell Conviction.

    Ik weet niet wat het is met Ubisoft, maar wat maken die lui een inspiratieloze games. Game na game krijgen ze het voor elkaar om mij een gevoel te geven dat het een saaie klus is die ik moet klaren. Om 1 of andere reden 'voel' je de ubi-saus ook direct.

    Dragons Age voor de PS3 verdient ook een eervolle vermelding. Ik werd gewoon misselijk tijdens het spelen door framerateproblemen en heb het spel ingewisseld voor de 360 versie,

    Andere 'pijnlijke' misser is Super Streetfighter IV. Ik had de versie er voor al en dacht ook aan deze genoeg lol te hebben. Voor mij als leek voelde het aan als een minimale toevoeging. Hoogstens een paar uur gespeeld.
     
  7. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Damn , daar zitten echt goede games tussen. Alan Wake, Valkyria en Arkham City met name

    zonde dat je daar niet aan toe komt
     
  8. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    DJ Hero, dat heb ik echt 2x gespeeld 8)

    RDR daarentegen, is echt fucking awesome. Voor de meeste juist de beste game van de generatie :+
     
  9. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Batman Arkham City? Miskoop omdat je 'm nog nooit hebt gespeeld? Dit vind ik voorbarig.

    Arkham reeks zijn de beste Batman games ever. Jammer, dat je geen tijd hebt gemaakt voor Arkham City. Alan Wake is ook zeer goed spel en de geluid effecten zijn aswome ^^ Dit en het verhaal ben ik het blijven spelen. Super thriller game.
     
  10. Yaran08

    Yaran08 Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    1
    -
     
    Laatst bewerkt: 13 sep 2015
  11. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Favoriete miskoop :p haha mooi dat je een favoriet hebt

    @kevf: dat kan je geen miskopen noemen ;) eerder weggegooid geld.
     
  12. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Weggegooid geld is toch een miskoop? Ik had de spellen niet moeten kopen, dus daarmee zijn het miskopen. Ik vind het feit dat ik bij Valkyria heb gekocht en niet gespeeld een grotere fout dan het kopen van DA voor de PS3. Juist omdat het zo'n goede game moet zijn.

    @Leis: zie hierboven. Juist omdat het zulke games zijn volgens veel gamers is het een miskoop dat ik de spellen wel heb gekocht en tot op heden nooit gespeeld.

    Gelukkig vind ik deze gen tot nu toe te boring voor woorden en speel dus weer met veel plezier op de huidige generatie. Deze week Beyond Two Souls en GTA V uitgespeeld :cool:
     
  13. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    In die zin is het een miskoop, maar dat ligt meer aan tijd en andere dingen dan het spel zelf. Zo bedoel ik het meer ;)
     
  14. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    :'-(:'-(
     
  15. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Afgezien van PES 2011, alle PES delen op de ps3/x360. De grootste bagger is PES 2014, wat een draak van een game zeg.
     
  16. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Vond The Club ook slecht. Spel is in 2 uur uitgespeeld en dan kun je gaan voor de hoogste score. Gelijk dag erna kunnen ruilen.
     
  17. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Allemaal subjectief he.
     
  18. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.958
    Tsja, maar dan nog, je weet dat je een sandbox western spel koopt. Deze is gewoon erg goed uitgewerkt, wat valt er dan tegen?
     
  19. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Het zal vooral een kwestie zijn geweest van overhypen, kan me de eerste trailer nog herinneren, helemaal geweldig, mijn vrienden en ik zagen ons al in multiplayer door de woestijn paardrijden...

    Maar toen de game eindelijk in mijn Xbox zat vond ik het al heel snel heel saai worden, de wereld was enorm, maar ook leeg. En het verhaal en de missies deden me maar heel weinig. Multiplayer vond ik ook enorm tegenvallen, tsja, ieder zijn ding toch?
     
  20. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.958
    Multiplayer was inderdaad een tegenvaller maar om nou van de grootste miskoop te spreken? Maar inderdaad, ieder zijn ding ;)
     

Deel Deze Pagina