Grootte avatars

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Cookie, 30 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    De maximaal toegestane grootte voor voor avatars is 10,0 KB, ik wou vragen of dit misschien tot 15 of 20kb kon er veel meer plaatjes worden gebruikt (ik zelf heb er namelijk tig van rond de 15 kb en die kunnen dan net niet worden geupload:{ ). En als dit niet is te verhogen dan is het niet anders :b:

Greetz

2. Darkon 83

Darkon 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Of misschien een zelfgemaakte link? Dus uppe op imagshack en dan hier neer zetten?

3. dahouseman

dahouseman The cake is a lie!

Leuk Bevonden:
    0
    maakt dat het forum niet slomer? aangezien imagshak nu niet echt de snelste site is.....

en is vervelend als er om de sec ineens weer een plaatje verschijnt dat de hele layout weer beetje omlaag opschuift.....

4. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Ik had het eigenlijk ook alleen over de plaatjes die op je pc staan, als je een site gebruikt vertraagd dit inderdaad vaak de boel

5. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    plaatjes van 15kb kan je makkelijk omzetetn naar 10kb zonder dat je het ziet, met photoshop wel te verstaan.

6. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Ik heb een hele brakke windows (ME) en ik heb al eens gezocht naar een photoshop maar die was gewoon lastig te vinden...vandaar...:{

7. dahouseman

dahouseman The cake is a lie!

Leuk Bevonden:
    0

er zijn ook site's waar dat mee kan...

moet je wel ff google...

8. Cygnum

Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Even [search]zoeken[/search] kan geen kwaad. Dan had je namelijk deze thread gevonden. Nu is deze thread nogal dubbelop. Deze gaat daarom maar op slot ;)

~Closed.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina