Grote Blacklist voor clans

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door timbo-23, 27 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. timbo-23

timbo-23 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hey mensen,

Je hoort vaak van anderen dat er problemen zijn geweest tijdens of na een clanmatch..Dus ik dacht ik maak er ff een topic voor. De laatste tijd heeft xAoDx al een aantal keer meegemaakt dat de loss voor consolegaming of gamebattles weer niet gereport wordt..Dit is behoorlijk vervelend dat er nog steeds veel clans zijn die dat gewoon niet doen..

Dus ik dacht laten we een soort van lijstje maken waarin allerlei clans staan die geen losses reporten of die andere irritante/vervelende dingen doen..

Clans waar wij problemen mee gehad hebben:

Ik weet dat dit niet een je van het start-post is maar het is een beginnetje, als iemand tips heeft ofzo kan ik deze post altijd uitbreiden natuurlijk:)_0/
    Dus als er clans zijn die problemen hebben gehad met andere clans, meld het dan hier en dan add ik ze bij de startpost:thumbs: Zodat er in deze wereld weer minder criminelen rondlopen :cool::b:

P'z Supr3me

Laatst bewerkt: 27 mei 2007
  2. Rick NL

Rick NL Guest

Bravo Team Zero ( Loss niet gereport op consolegaming )

3. I Nero

I Nero Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Xplojict projex ofzo (als ze verliezen gaan ze van alles verzinnen om toch te winnen en ze gaan dan ticket sturen.)

EuR Duffy and Co Co doubles ladder op console gaming(Reporten niet na loss en gaan ook allemaal dingen verzinnen om er onderuit te komen.)

4. MerQ

MerQ Registered Bruser

Leuk Bevonden:
    0
    Real x Artilary ----> Zegt dat ze gewonnen hebben. We zitten nu in een ''Ticked war'' (Double Ladder)
    Ballistic Nation ----> Hebben de win gekregen terwijl ze hebben verloren. (Clan Ladder)

(Beide op GB)

Laatst bewerkt: 27 mei 2007
  5. MerQ

MerQ Registered Bruser

Leuk Bevonden:
    0
    Andere mensen ook last van Socom Finatic. Een britse Admin op GB.

Hij help allen Engelse clans

6. Hierbij wil ik graag alle Nederlandse clans op de blacklist zetten, niet 1 NL clan wil namelijk ooit een clanmatch doen (op qG na).

Laatst bewerkt door een moderator: 27 mei 2007
  7. MerQ

MerQ Registered Bruser

Leuk Bevonden:
    0
    Wij wel, allen na mijn excamens

8. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Wij ook als onze nieuwe man is ingespeeld. :)

9. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    Komt door jou, jij bent veels te goed |:-

10. Niet vergeten dat ik al mijn skillz van sterspeler Nick Ricken heb geleerd _O_

11. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Edit aan blacklisten doen we niet ... Niet in Xbazar en ook niet in het clan forum gedeelte

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina