Grote Gadget Presentatie !!!

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Velvet_Dark, 10 jan 2004.

1. Velvet_Dark

Velvet_Dark Finish the Fight...

Leuk Bevonden:
    3
    Microsoft, Apple, HP en Philips showen hun nieuwe producten voor de PC, MAC en Multi Media hier !!!
    Microsoft: Komt met iets wat je nou ECHT een PPC kan noemen, hoewel ik nog moet zien dat het apperaatje echt zoveel kan.

Philips: Laat een nieuw soort PLASMA TV zien die zowel het kijk genot, als de ogen moet gaan stimuleren !!

Apple: Laat de nieuwe IPod Mini zien, en laat de andere MP3 speler's ver achter zich !!!

HP: Toont hun versie van de Digital IPod !!!

2. McRed

McRed PSPZone.nl

Leuk Bevonden:
    18
    Mooie speeltjes, even over die plasma T.V.´s deze kunnen toch naar langere tijd een zelfde menu, logo, tekst enz in beeld te hebben inbranden? Ik was namelijk nog van plan er een aan te schaffen echter dat heb ik na die bericht geving mij niet meer aan gewaagd.

Ben je lekker op een rustige avond een filmpje aan´t kijken zep je na een uurtje of 2 weg en staat het logo van SBS in je scherm gebrand! Echter deze T.V.´s met een dus minimale kwaliteit zijn behoorlijk prijzig! Dus ik ben helaas niet echt te spreken over de plasma T.V.

Laatst bewerkt: 10 jan 2004
  3. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Dat is een rear projection tv, soort beamer. Plasma scherm werkt met plasmakorrels en dat soort ongein, dat kan niet inbranden. Zo'n beamer werkt met een aantal lampen.

4. Eastmaster

Eastmaster .nl

Leuk Bevonden:
    2
    plasma kan wel degelijk inbranden.... dat komt omdat de fosfor in de pixels gloeien.... en als ze te lang in dezelfde stand gloeien loopt het de kans niet gelijk uittegaan als dat moet of een vlek op het glas achter laten..

rear projection tv's kunnen ook inbranden.... wat niet kan inbranden zijn LCD schermen... een lcd pixel geeft zelf namelijk geen licht, het zijn slechts filters... achter het lcd scherm zit een lamp....

5. frankx

frankx The Old Guy

Leuk Bevonden:
    21
    Eatmaster heeft volledig gelijk.

Plasma brand héél snel in. Net als Mcred wilde ik er een gaan kopen, echter na een schokkende uitzending van Tros radar heb ik er vanaf gezien.
    LCD is de oplossing, echter op een redelijke afmeting is dat nog té duur. Dat wordt dus wachten.

Meer info:
    http://www.trosradar.nl/?url=PHP/news/0/372

6. Tha Mike

Tha Mike The Good Die Young

Leuk Bevonden:
    1
    Maken rear projector tv's ook geen gebruik van LCD-TFT's?

7. mvdstam

mvdstam Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Maar zijn LCD tv's ook mooi plat? En hebben die een hoge resolutie e.d.?

8. Tha Mike

Tha Mike The Good Die Young

Leuk Bevonden:
    1
    Als het goed is zijn LCD-tv's platter als plasma's

Deel Deze Pagina