ik heb mijn xbox via een personeelsaanbieding gekocht, maar toen ik hem kreeg zat er een grote sticker met GEMODIFICEERD op. iemand enig idee wat dit betekent? ik kan wel gewoon op live. /edit: sry, had het beter in hardware kunnen zetten, zat ff nie op te letten
Dit kan een van de xboxen geweest zijn die terugwaren gestuurd binnen de garantie periode door kopers.. Deze worden dan teruggestuurd omdat er wat mis mee is (in demeeste gevallen niet eens), deze worden dan compleet nagekeken, en zo goed als nieuw weer klaar gemaakt.. Maar er wordt echter in vele gevallen meteen een neiuwe xbox terug gestuurd naar de klant.. Dan blijven deze gemodificeerde xboxen echter achter, en die kan je niet terug in de winkel leggen.. Dus deze kunnen dan via voordelige aanbiedingen verkrijgen worden.. echter, ik weet niet zeker of dat hierbij het geval is..
lijkt me niet, heb hem net na de release zo gehad. zat wel een amerikaanse stekker bij, dus mischien istie van ntsc naar pal omgebouwd ofzo..
Komt 'ie nu mee :{ In de VS is de Xbox 15 november 2001 gereleasd, dus je kan wel een NTSC Xbox hebben die is omgebouwd.
Orcrist is correct. Althans, de meeste van die personeelsaanbiedingen betreffen dat soort dingen. Vorig jaar werd een dergelijke batch onder de retail verspreid, en nu kan je ze bij Ownage.nl kopen.
hmm, het zal wel, zolang die het doet vink ut best. als het goed is krijg ik hem morge weer terug met een gloednieuwe samsung drive ;P thnx
Hmmm, er zat zeker op de doos ook een grote sticker met: "Refurbished, not for resale"? Zo een heb ik namelijk ook Maar het zijn dus idd gereviseerde Xboxen.
heb trouwens oo een vage livekit via da personeelsding gekocht, zat in een klein groen doosje in plaats van de oranje. kheb ze ook bij e-plaza zo zien staan geloof ik.. maakt dat ook nog wat uit?
Nee maakt niets uit, de oranje is d8 ik de normale die overal te koop is en de groene was voor redacties van bladen, sites etc. Of het was net andersom. Maar ze moeten beiden werken.
ik heb deze thread even verplaatst naar hardware ... deze hoorde niet thuis in Live gaming ... maar ik heb geen flauw idee waar je het over hebt geitje
och als ie maar werkt, ist toch mooi voor een goedkoop prijsje (wat voor prijsje btw? kwil er misschien nog wel een)
'Ambassador packs' zijn dat ja. Zit verder evenveel in. Nee. Volledige Mechassault zit er ook nog eens bij Althans, ik denk dat dat is wat je bedoeld...
Die komt toch ook bij de "oranje" versie te zitten? En krijg je hem dan met mooi groen plastic doosje, of in een lelijk papieren dingetje, net als de segapack
jup die heb ik ook. Samen met een refurbished Xbox. Werkt perfect, en heeft me een flinke mik geld gescheeld
Gewoon netjes geseald, normale retail. Ik zag laatst dat ze die ambassador packs nog steeds verspreiden, dus mocht je er nog een op de kop kunnen tikken... Door Mechassault te verkopen heb ík iig de prijs van m'n Live kitjes eruit gehaald
Voor welke prijzen worden die ambassador packs tegenwoordig verkocht? Ik weet nog dat die van mij een jaar geleden € 149,- kostte, toen de xbox in de winkel nog € 259,- kostte Het Xbox live pakketje heeft me 30 euro gekost. Het zou maar zo kunnen dat de prijs van de refurbished xboxen ook naar beneden is gegaan.... ben wel benieuwd eigenlijk.