Een boek van Gears of War 2 (Beneath the Surface: An Inside Look at Gears of War 2) [Prototype] beeldje (nog in verpakking) (heeft in de zon gelegen, verpakking is een beetje verkleurd, beeldje zelf niet) [Prototype] Strip [Prototype] Artbook 2x PES 10 zweetbandje (nog in zakje) 2x PES 10 sleutelhanger (nog in zakje) PES 10 notitieblok PES 10 shirt (M) (ongedragen) Tom Clancy's HAWX Pilot Manual FUEL lichtje Tom Clancy's Endwar Shirt M (ongedragen) (heeft ook in de zon gelegen, dus er zit een grote verkleurde vlek op) Enslaved Stripboekje Mortal Kombat shirt XL(nog in verpakking) PES 2010 sporttas Uncharted 3 dogtag Gran Turismo Keycord Gran Turismo shirt (S) ongedragen Dit zit allemaal in PES 2010 sporttas. Ik verkoop dit pakket ALLEEN in zijn geheel. Mijn vaste prijs is €30. Ik doe hier de volgende 3 Xbox 360 games gratis bij: Fairytale Fights (sealed promo) The Wheelman (promo) (met kaart van het spel) Spiderman: Shattered Dimensions (sealed promo) Foto's op aanvraag Voorkeur om op te halen in Utrecht, verzendkosten bedragen €6,75