grote pats topic

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door basovich, 21 dec 2006.

1. basovich

basovich Guest

waarom is het grote pats topic dicht? foutje misschien;)?

2. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    mja.. ietwat.. hehe. Reageerde op een post en toen heb ik denk ik m' per ongeluk gesloten. Inmiddels is ie al weer open gelukkig :)

3. basovich

basovich Guest

oke mooi:)
    is het niet slim om een thread te maken waar allerlei opmerkingen over de site kunnen worden gemaakt zoals dit?
    zodat er geen dubbele threads enzo worden gemaakt?

4. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Hmm, dit forum is vrij rustig, ik denk niet dat dat al nodig is.

5. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Daarnaast loop je ook weer het risico dat er twee members allebei een ander probleempje posten en dat de mod/admin alleen maar op het laatst geposte probleem in gaat en die andere 'over het hoofd ziet'.

Ik vind het zelf maar niks al die grote topics van meer dan 1.000 posts. Als je dan een keer een antwoord zoekt op je vraag, duurt het heel lang voor je er achterkomt of je antwoord in het topic staat.

Voordeel is dat de pagina van waar alle topictitels staan mooi en overzichtelijk is.
    Nadeel is dat de topics zelf onoverzichtelijk worden.

Overigens is die opsplitsing van die forums van Nintendo, Sony, etc wel een goede zet geweest. Nu hoeft niet alles steeds in 1 topic gepropt te worden, maar kun je wat sneller een nieuw topic aanmaken :thumbs:

6. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Er bestaat een zoekfunctie om te zoeken in een topic. Maar in een thread maakt het ook niet zo veel uit als je een veelgestelde vraag stelt, daar zijn de meeste centrale topics voor. Liever daar drukte dan in de forums zelf. :eek:

Deel Deze Pagina