Grote problemen!

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door timbosolo, 7 feb 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. timbosolo

timbosolo Tim THA MASTA!

Leuk Bevonden:
    0
    Hey ik heb een heeeeeeeeeeeel groot probleem!! Ik heb een 2e hands x-box gekocht en ik heb hem nu al 3 maanden en is nog geen 1 x vastgelopen, alleen sinds vorige week wil hij geen beeld meer krijgen als ik op de kleine knop druk en als ik op de grote knop druk gaat de cd lade niet open :confused: :'-( |:- :mad: Dit is dus echt een hele grote nazi streek!!
    Hij geeft wel geel licht en ik hoor hem denken maar hij gaat niet open en krijgt geen beeld!
    Ok tot zover probleem 1
    Probleem 2 ik heb hem omgebouwd gekocht en ik wil hem weer normaal voor x-box live en omdat ik niet meewildoen in de piraterij. Maar kan ik nu de box ergens naar toe sturen of wordt ik overal geweigerd? kortom.................HELP!!!!!!!!!!!!!!!!

Laatst bewerkt: 7 feb 2003
  2. undertaker_fm

undertaker_fm Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hmmm nu heb je dus echt problemen want als je hem terug brengt naar klantenservice zeggen ze dat hij omgebouwd is en ben je nog verder van huis en ik weet niet waar je hem nu nog kan Ombouwen zodat hij weer normaal is.

Dat is dus het probleem als je hem 2e hands koopt

3. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Helaas, koop maar lekker in de winkel

4. timbosolo

timbosolo Tim THA MASTA!

Leuk Bevonden:
    0
    Houd je bijdehandte commentaar voor je en probeer me te helpen(rolorob!) Je bent niet grappig ik zit in diepe shit!

Laatst bewerkt: 7 feb 2003
  5. Sam_Fisher

Sam_Fisher Guest

Volgens mij is deze tread bestemd om problemen over deze site en suggesties te melden.

Tot ziens!

Verder verwijs ik je naar deze site:
    www.looerf.nl

6. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Tja er is niet echt veel dat je kan doen. Als je wilt Xbox Liven en je Xbox wilt fixen moet je wel een nieuwe kopen. Hij is namelijk open geweest, en garantie heb je daarom dus niet meer.

Je kunt wel je pa vragen of ie er eens naar kijkt, of bij de winkel :? die hem heeft omgebouwd?.

7. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    sorry doed, maar ik ben beetje pissed of, komt niet door jou :mad:

8. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    en idd deze thread staat hier verkeerd. Daarnaast gat het over het ombouwen van je console en daar doen wij dus ook neit aan mee.

Je moet een nieuwe kopen helaas.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina