Wat hebben we allemaal grote smoelen hier!!! 1. heb wel registratiekaart opgestuurd.....sukkels 2. Custom Care had de eerste keer dat ik belde.. problemen met hun computer, dus mijn gegevens waren niet doorgekomen, en dus ook geen lege doos. 3. bij 3x bellen: UPS had wel een trackingnummer, maar geen lege doos. 4. bij 4x bellen ging het eindelijk goed, dinsdag bellen, donderdag doos in huis, UPC mee geholpen om in te pakken, heb alweer mijn XBOX terug, gemaakt, met wat leuke verrassingen, zoals een S-Controller, Splinter Cell ( had ik al, maarja), een supergave trui met groene XBOX logo. Ze vonden mij zeker zielig omdat ik niet zo goed engels kan, stelletje eikels, jullie denken het zeker allemaal beter te weten.
Tja mijn DVD-ROM doet raar dus hij moet ook terug (maar kan hem niet missen eigenlijk). Maybe krijg ik wel iets erbij maar heb hem toch liever hier op de plank staan. Ik denk dat ik hem vanavond maar mee onder de dekens neem dan kan ik afscheit van hem nemen want hij moet terug naar de fabriek. snik snik. Maar niet getreurd hij word er beter van en na dit bericht (gratis shit) ben ik toch wel weer tevreden. We zullen zien hoe het verloopt
Maar wat was nou helemaal de bedoeling van dat vage bericht??? "We hebben allemaal grote smoelen hier." wtf?
Zen xbox was kapot en moest opgehaalt worden.... is al een thread over maar ja,I.I.G. als je het fatsoenlijk doet behandelen ze je fatsoenlijk,ik vind nog steeds dat microsoft de beste service heeft