Grote verschillen tussen analoge tv's?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Sander20, 2 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sander20

Sander20 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maakt het, grafisch gezien, veel uit wat voor analoge tv je hebt? Tonen duurdere televisies veel betere graphics dan goedkopere? Ik heb het hier dus niet over HDTV, maar over gewone tv's onderling.

2. JeePee

JeePee Guest

Als je het beste uit je 360 wil halen, koop dan gewoon een HDTV of monitor met een minimale resolutie van 1280x720, en maak niet steeds van deze threads aan.

3. Edris

Edris Gamechick

Leuk Bevonden:
    0
    mijn tv is van het merk "SEG" (afkomstig van philips) en kwam rond de 300€ met 3j garantie inbegrepen. HDTV kwaliteit en gewoon een analoge tv en een goedkope prijs.
    is wel duidelijk te merken dat deze tv stukken beter beeld geeft dan een andere analoge tv.
    btw gekocht in de mediamarkt vorige kerst.

HDTV is veel te duur als je gewoon goed, zuiver beeld wilt en geen 'perfect' beeld.

4. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Tuurlijk zitten er grote verschillen tussen tv's. HDTV's hebben als enige verschil tov. andere tv's dat ze een hogere resolutie hebben. Een tv met een lagere resolutie kan een veel mooier plaatje neerzetten dan een HDTV;).

5. VySio

VySio DJ Bowie!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Hij vraagt of er verschil is tussen analoge tv's, niet tussen analoge tv's en HDTV's :{

OnTopic:
    Er is weinig verschil tussen normale analoge TV's, over het algemeen is de resolutie hetzelfde.

Ik denk wel dat de maat veel uitmaakt. Als je een te kleine tv hebt dan zullen veel pixels niet te zien zijn. Als je een te grote tv hebt zullen de pixels alleen maar vergroten.

ik weet helaas niet wat precies de gulden middenweg is. Maar over het algemeen is elke tv van normaal formaat (dus geen beamer of caravan-tv) voldoende. Denk ik.

6. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina