Grote xbox 360 update

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door robertw, 22 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. robertw

robertw Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit verhaaltje las ik op een Xbox site.
    Hoop dat dit waar is zou heel mooi zijn.

Grote Xbox 360 update komt eraan?
    De website Xboxic weet ons te melden dat Microsoft momenteel een grote Xbox 360 update aan het afronden is. Dit hebben zij gehoord van een insider. Deze update moet een groot aantal problemen oplossen in zowel het systeem zelf, als de games.
    Het bevat oplossingen voor alle bekende vastlopers in games, ontbrekende of onbereikbare achievements en nieuwe functies voor in het dashboard. Deze update zal zo spoedig mogelijk verschijnen op het dashboard. Daarnaast zal ook de software voor de webcam verschijnen rond deze tijd. Dit omdat één van de nieuwe functies deze webcam-mogelijkheid benut.

Of er daadwerkelijk een grote update zal komen, is nog niet bevestigd door Microsoft.

2. Arie_Bombarie

Arie_Bombarie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik voel er wel wat voor ;).

3. Xbox360boy

Xbox360boy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat er veel problemen zullen worden opgelost zoals de vastlopers met de Guide knop,en dat Xbox live markplace beter wordt.Voor de rest is de 360 al toppie.

4. boatfreak

boatfreak Guest

zijn de vastlopers nou een hardwarematig probleem of een softwarematig probleem? als het hardware is is het best wel lullig voor degenen die er al 1 hebben namelijk

5. gompy

gompy Tropilatakroba

Leuk Bevonden:
    0
    Waarschijnlijk softwarematig, anders is het niet te verhelpen met een update.

6. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    zouden dan ook alle dvd problemen opgelost worden?:) (framedrops, geluid dat niet synchroon loopt enz.)

7. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Ik hoor ook zo vaak dingen. 99% van de tijd bullshit tho.
    Eerst zien, dan geloven.

8. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    ehm , back-compatible list zou wel chill zijn. (wil weer JSRF spele)

9. EVERT NL

EVERT NL *

Leuk Bevonden:
    0
    - Dit moeten ze zekers oplossen, mijn box loopt vaak vast wanneer ik in een spel op de guide knop druk.
    - Marketplace mogen ze ook wel uitbreiden en wat meer vernieuwende dingen!
    - Ook het probleem met DVD's heb ik vaak! Kom maar op met die patch!

Laatst bewerkt: 22 jan 2006
  10. Mikkel NL

Mikkel NL OldskoolNL.nl

Leuk Bevonden:
    3
    Heb er wel vertrouwen in, MS is goed in updaten op afstand (getuige Windows), dus ik voorzie toffe dingen/verbeteringen en misschien nieuwe opties in / voor het dashboard!

11. *Xink*

*Xink* Spartan U13

Leuk Bevonden:
    0
    In die update zit als het goed is ook een 'driver' voor de webcam.
    Had ik bij X-S gelezen dacht ik

12. gompy

gompy Tropilatakroba

Leuk Bevonden:
    0
    Zo, veel info zit er in die postO-) .
    -----------------------------------------

Er moet eigenlijk wel binnenkort een update komen. MS zal veel klachten hebben gehad over DVD's afspelen, of dat probleem met de guide knop.

De webcam zou, dacht ik, in maart uitkomen. Hiervoor moeten ze wel een update maken.

Ik denk dat we deze update daarom dus het einde van februari kunnen verwachten. Missschien wel eerder:cool: .

13. *Xink*

*Xink* Spartan U13

Leuk Bevonden:
    0
    Als hij pas in maart uitkomt kunnen ze het er tog wel vast instoppen? :9

14. willow

willow xbox360!!!

Leuk Bevonden:
    0
    zou niet gek zijn die update...

fifa is bv zo'n spel die af en toe midden in een game vastloopt, beetje jammer

we w8en af

15. 4sake

4sake Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    leuk dat se dit doen hoorw maar euhm.. testen se dit soort sooi niet voordat se hem launchen:p ik bdoel.. maak je zo'n ding zonder te testen wat hij goed doet en niet:p (tuurlijk doen se het wel maar wrom blijven er dan zulke overduidelijke problemen..)

16. biggie

biggie ----Xbox360----

Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel fifa nu 2 dagen non stop en bij mij blijft hij nooit hangen.

17. inflatable

inflatable Who's your daddy?

Leuk Bevonden:
    0
    Veruit de meeste vastlopers zijn softwarematig denk ik.. Ik heb er zelf ook al een paar meegemaakt bij mijn vrienden in PGR3.. Het feit dat ze gewoon door konden praten op de voice nadat ze vastgelopen waren geeft aan dat het een softwarematig probleem (in PGR3?) is, want als het hardwarematig zou zijn zou het hele systeem moeten hangen en hun voice ook niet meer werken.. En idd zoals Gompy al zei, anders is het niet via een update/patch op te lossen..

Het is slordig zulke bugs, maar iig kunnen ze het patchen, en gelukkig hoeven we ook niet bang te zijn straks met "mindere" hardware te zitten, want het gaat dus niet om een hardwareupdate ofzo..

18. Revan NL

Revan NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik hoop dat na deze update (mocht die er komen) eindelijk eens alle problemen met het afspelen van dvd's zijn opgelost.

19. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Wat doe je hier dan :+

Maar ik hoop wel dat die patch gaat komen, ik heb er niet heel veel last van, maar merk soms wel problemen die aangegeven worden.
    Ben benieuwd

20. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    @ Biggie

Het is ook niet bij alle spellen.

Maar zoals God's Gamer al aangeeft, erg veel problemen heb ik nog niet gehad.
    Maar het vast lopen wanneer ik de Guide Button gebruik is mij dan toch wel al een aantal keer overkomen!
    En dat is zwaar irritant als je midden in een game zit en je wilt iemand Inviten.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina