Ehm...volgens tothegame.com is deze vandaag uit gekomen. Het spel doet mij een beetje denken aan Gran turismo. Mijn vraag is : Heeft iemand hem al en hoe istie?
Paar weken terug beta gespeeld. Het is een mix tussen de omgevingen van PGR1 en het sleutelen aan je auto van Sega GT. Kregen van de week reviewmateriaal binnen, binnenkort review op XBW. Geen topgame hoorde ik, kreeg een 7 van een Brits magazine (weet even niet welk)
Ik zag hem deze week, geloof gisteren, al liggen in Alkmaar bij de FRS... Schijnt niet zo'n heel goed spel te zijn.
Het klinkt op zich wel leuk, ik hoop dat het een hoop meer aanpassings mogelijkheden aan je auto zal hebben
5 uit 10 in Edge (nogal kritisch blad), vanwege sloppy besturing. Kan niet in de schaduw staan van GT3, op de anti-aliasing na dan. William
pgr stuurde zo...vreemd, het voelde heel onrealistich aan. In SegaGT ging het opzich wel, maar je had met die besturing wel heel snel last van onderstuur
Ik heb de NTSC versie gespeeld, vreselijk. Besturing als hovercrafts, een delay in het sturen. Ik vind zelf een hoop race spellen tof en te besturen. (PGR,RSC,CMR,SEGA, DRIVER etc) dus daar ligt het niet aan. Maar een 7 ? voor de graphics kan ik het wel begrijpen, maar besturing een dikke 3 vind IK.
pgr is ook meer arcade gericht. maar slecht spel damn zat nog zo uit te kijken naar dat spel heb nu toch echt wel twijfels.
Beetje poep spel. Echt lelijke schaduwen, met de langzame bakkies geen enkele snelheid. Wanneer de AI schakelt doet ie dat bijna altijd fout
Toch zonde dat die het niet is geworden zoals ik had gehoopt. Maarjah, met zoveel andere racers hoef ik me ook weinig zorgen te maken.
Nu een 2 uurtjes gespeeld en ik vraag mij echt af of deze game af is. Schuddend beeld, framedrops, strepen op de weg die 'golven'. Rumble die werkt als een tegenstander ook maar in het minst je auto raakt, maar niet als je frontaal de muur inrijdt? Geen mogelijkheid tot custom soundtrack. Geluid van de auto's is niet naar behoren, weinig verschil tussen de auto's en het is ook niet duidelijk welke auto wanneer geluid maakt (ben ik nu aan het slippen? of doet de AI dat?). Ook oogt het spel alsof het een simulatie-invalshoek heeft, maar gierende rokende banden wordt in dit spel tot kunst verheven... Al met al niet echt positief, maar omdat het nog maar 2 uur zijn, kan het vanaf hier enkel meevallen .... hop ik .
Het wordt alleen maar irritanter wanneer je merkt dat je met een licht opgevoerde Punto Abarth bijna het hele spel uitspelen kan