1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] GT Sport

Discussie in 'Games' gestart door Daz, 27 okt 2015.

  1. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256


    The multi award winning Gran Turismo series is coming exclusively to PlayStation 4...introducing GT Sport.

    Building on its legacy as the most realistic and accessible driving simulator, GT Sport has partnered with the FIA to push the boundaries of racing games. In addition to everything you'd expect from a GT, the team at Polyphony and the FIA are introducing an online racing series that will be recognised alongside real world motor racing by the FIA.

    Entering BETA in 2016 GT Sport is being developed by the award winning team at Polyphony Digital.
     
  2. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ben benieuwd! Gewoon een verkapte GT 7 Prologue lijkt me.
    Maar de FIA licensering is natuurlijk wel érg interessant. :)
    F1 licentie komt vrij in 2016. ;)
     
  3. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256



    Toch is er veel kritiek op de graphics en sound.
     
  4. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ja ik lees ook niet veel goeds eigenlijk. Even afwachten. :D
     
  5. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    Dit ziet er toch alles behalve veelbelovend uit.. .
     
  6. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Sterker nog, ziet er gewoon helemaal niet uit. Lol. Mja wie weet komen ze toch met iets op de proppen waarvan je kaak de grond raakt.
     
  7. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Lijkt wel gewoon GT5 op de PS3 :+.

    Damn toch jammer, had wel DriveClub graphics of nog mooier verwacht van een nieuwe Gran Turismo...
    Waren vroeger toch altijd veruit de mooiste racing games die er waren.
     
  8. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Maar is dit echt een nieuwe GT of meer een prologue versie?

    Neem toch aan dat er ook nog gewoon een "ouderwetse" GT6 komt?
     
  9. NullMicrobe6099

    NullMicrobe6099 Active Member

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    39
    Ik vind het er niet zo slecht uit zien echter denk ik dat we verwend zijn met project cars wat grafische gewoon dik in orde is.
     
  10. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.817
    Ze hebben aangegeven dat het "meer" is dan een prologue, maar lijkt er toch wel op
     
  11. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Waar ik vooral over val zijn de totaal onrealistische bewegingen van de auto's. Het zit 'em in de details, maar bij elkaar opgeteld geeft het een ontzettend afgeraffelde indruk.

    Het begint eigenlijk al bij het shot van de auto die de pitbox uitrijdt, die "draait" niet zoals een auto normaal doet (ironische genoeg zat deze fout ook al in de intro van GT1). Ook bijvoorbeeld de Z4 die spint, die rijdt daarna met wheelspin de baan weer op. Ook die auto beweegt heel vreemd. En zo zijn er nog veel meer zaken te benoemen.

    Ik ben benieuwd naar het eindproduct. De naam Gran Turismo staat nog altijd hoog in het vandaal bij veel mensen, dat terwijl de laatste paar games eigenlijk helemaal niet zo goed waren (anders gezegd: de concurrentie heeft ze bij- en ingehaald).
     
    B Tender en Insane/Erret vinden dit leuk.
  12. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Ik hoopte echt dat GT Sport indruk zou maken, maar zoals het er nu naar uitziet blijf ik lekker bij Driveclub voorlopig, en daar komt dan nog DIRT Rally bij binnenkort, en dan hoop ik dat Project Cars 2 of maybe een nieuwe releaese van Codemasters een leuk alternatief zal zijn voor GT.
     
    Olijke Poffer vindt dit leuk.
  13. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Nou dit ziet er toch best heel tof uit. Al zie ik geen cockpit view.

     
  14. NullMicrobe6099

    NullMicrobe6099 Active Member

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    39
    Ziet er zeker tof uit maar net wat je zegt cockpit view vind ik wel een must in race games.
     
  15. Scorp2111

    Scorp2111 Active Member

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    213
    Heb ook nog geen tekenen van een schademodel gezien? Of heb er misschien overheen gekeken
     
  16. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Nog niet gezien inderdaad. Nou maakt mij dat niet zo uit. Bij Pcars staat dat bij mij ook altijd uit. Ik zou wel zonder alleen visuele schade kunnen.

    Er is trouwens wel een cockpit view. Alleen is het volgens Alan van Team VVV wat vlak qua uiterlijk. Maar hij verwacht nog wel aanpassingen.
     
  17. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
  18. NullMicrobe6099

    NullMicrobe6099 Active Member

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    39
    Ik vind het een beetje dubbel ik race liever tegen betere mensen waarvan ik nog wat kan leren over dat fair rijden is ook lastig omdat je misschien geen auto's van andere raakt maar daar door de muur dan word je nog in gedeelt bij de ruwere rijders dus vandaar ik het dubbel vind. Verders vind ik het er goed uit zien.
     
  19. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Er zal best wel zorgvuldig gekeken worden hoe en wat. Het zal niet zijn dat als jij een paar keer tegen de muur beland, je meteen ingedeeld wordt als ruwe rijder.
    Ik speel het liefst tegen een goede AI omdat ik dan niet afhankelijk ben. Maar aangezien dat heel erg lastig te maken is, blijven de real humans toch de beste keus. Al moet ik zeggen dat als je in Pcars bv de AI ergens tussen de 80 en 90% zet, je heel aardig kunt racen, dan bumpen ze je niet zomaar van de baan, remmen niet ineens midd in een bocht gaan netjes aan de kant als ze zien dat je de inhaal actie wint.
    Al met al kijk ik toch uit naar deze titel. Alleen al omdat ik dit soort race games leuk blijf vinden.
    Aangestoken door deze destijds, Grand Prix uit 1995 by Geoff Crammond.

     
    NullMicrobe6099 en Scorp2111 vinden dit leuk.
  20. NullMicrobe6099

    NullMicrobe6099 Active Member

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    39
    Dat heb ik vroeger ook echt vaak gespeeld ;) zanardi viel altijd uit in de races hahaha
     
    Olijke Poffer vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina