1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

GT3 cup

Discussie in 'XBW Racing' gestart door asjemenou75, 27 aug 2018.

  1. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Jep ga de race ook aanzetten!
     
  2. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Ik ook! Nu eerst uit eten met mijn schoonouders dus hoop op tijd te zijn voor de race. Maar ze weten wel dat ik het graag wil zien dus we gaan vroeg.
     
  3. asjemenou75

    asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    771
    Na gisteravond een uitje gehad te hebben alvast NurburgGP met de DGT3 series (Coldz, Hills, Kimmi en ondergetekende waren namens XBWR van de partij) even een reminder voor zondag a.s.:

    COTA: 04-11-2018

    Lobby open 20:15, start Q1 om 20:30 uur.

    Quali: 16-07-2018: 10:00 uur; Droog / Bewolkt
    H1: 16-07-2018: 13:00 uur; Droog / Onbewolkt / 12 rnd
    H2: 16-07-2018: 22:00 uur ;Droog / Bewolkt / 18 rnd / Pit in ronde 12 t/m 14
    Time progression x5
    Ingame datum 16 07 2018

    Heat 1: staande start o.b.v. kwalificatie

    Heat 2: rollende start o.b.v. uitslag race 1 ( uitkomen laatste bocht 2 aan 2, 80 km/ hr. Bij passeren start finish mag er ingehaald worden). Verplichte pitstop ( niet verplicht om banden te wisselen of bij te tanken) Je bent zelf verantwoordelijk voor je strategie en de juiste uitvoering daarvan.
     
    DapperDamhert, B Tender en hillss vinden dit leuk.
  4. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Pittig baantje dat COTA!
    Mensen die vanavond wat rondjes willen rijden daar?
     
  5. Schuminiels

    Schuminiels Racing is in my blood!

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    380
    Mogen DGT3 racers deze zondag ook meedoen? Anders wil ik wel op COTA racen ;)

    Maandag trouwens DGT3 1,2h endurance race Barcelona! ;)[​IMG]
     
    Kimi NL, B Tender en Beltoni vinden dit leuk.
  6. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Ja kan gewoon hoor.
     
    Schuminiels vindt dit leuk.
  7. Ik ben ook aanwezig zondag! Heerlijk circuit COTA :)
     
    Schuminiels en B Tender vinden dit leuk.
  8. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Raceday:)
     
  9. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Moet nog even een auto kiezen...Welke auto had op Long Beach gewonnen?
     
  10. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    De Ferrari.

    Al gingen voor m'n gevoel de McLaren en Porsche in vooral heat 2 eigenlijk wel ietsie sneller, maar die liepen tegen wat probleempjes aan.
     
  11. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Als je de hele race naar in één versnelling zou muggen rijden, welke zouden jullie dan kiezen? Ik denk ik de vierde.
     
    Beltoni vindt dit leuk.
  12. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Wat is dat nou voor vraag? Heb je tijd teveel Stijn?
     
    GoldPwnageNL, B Tender en Beltoni vinden dit leuk.
  13. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Net twee uur in de auto gezeten. Dan ga je nadenken over de grote vragen des levens.
     
  14. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Beetje laat, maar ik kan er vanavond helaas niet bij zijn.
     
  15. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    @DapperDamhert / @Schuminiels wordt er op maandag met 'mechanical failures' aan gereden? Begreep dat dat wellicht het geval was:eek:

    Zo ja, dan rijd ik niet mee morgen, ik haal er geen voldoening uit om te verliezen of winnen door Ricciardo-achtige ellende. Sterker nog, ik kan er goed chagrijnig van worden, zie deze avond dat gedoe met die pitstop:9 Vind een beetje dat bij 'gamen' t en racen horen dat de beste hoort te winnen, niet degene met het meeste geluk, en we juist dankbaar moeten zijn dat we technische pech uit de echte wereld hier kunnen wegbannen
     
    Laatst bewerkt: 4 nov 2018
  16. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Laatste over die pitstop, omdat het zogenaamd realistisch is dat de ene 1%-schade reparatie een factor 50 langer duurt dan de andere 1%-schadereparatie: als de pitcrew iets supersupertijdrovends (34 seconden) zou moeten uitvoeren om mijn miezerige 1% te repareren, met nog vier rondes te gaan, dan zouden ze realistisch gezien die reparatie hebben nagelaten omdat die tijd die 't in beslag neemt niet in verhouding staat tot wat je er in de laatste rondes mee wint, ookal zou de coureur de reparatie misschien wensen.

    Zoals ik al vaker heb gezegd.. Ik vind het prima om te verliezen maar niet vanwege bugs/willekeur. Als iemand sneller/slimmer/constanter is en me daarmee verslaat ben ik de eerste die je zal feliciteren maar dit gedoe vind ik een beetje stom zegmaar.

    Edit:zou mechanical failures hebben aangestaan.... Zou je kunnen kijken hoe de lobbysettings' standaard' staan als je de volgende lobby host @asjemenou75. Het zou een hoop verklaren:confused:

    Edit:en heeft iemand misschien op beeld of ik nu beltoon van de baan aan het duwen was op het rechte stuk van Startfinish of andersom :p
     
    Laatst bewerkt: 4 nov 2018
  17. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Ben ik ook wel benieuwd naar. Jij koos extreem vroeg de binnenkant omdat ik een betere exit had. Bleef daarom ook lekker stoïcijns midden op de weg rijden maar reed volgens mij kaars recht.

    Vroege pitstop pakte, ook dankzij de malaise voor mij, goed uit. Dook blak achter Jimmy de pit in en kwam de pit uit met 27" achterstand, vervolgens bracht ik dit terug naar 22-23" in twee rondes. Uiteindelijk kwam Jimmy met 6" achterstand de baan op en kon ik de race vrij rustig uitrijden.

    De AMG kwam heel goed mee. Podium had ik eigenlijk niet verwacht.
     
  18. Wij hebben em aan staan boys! Maar wil em best uit zetten hoor. Gister was weer drama, je word helemaal zenuwachtig van hoe die game werkt, echt verschrikkelijk ook hoe de auto’s reageren. Ben er maar mee gestopt, valt geen eer aan te behalen zo en wacht met smart op een alternatief voor Project Bugs!

    Tot vanavond!
     
  19. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    3.723
    Tot aan 2 ronden voor de pitstops een heerlijk avondje gehad met @B Tender en @Beltoni

    In beide races met z'n drieën van het veld los gereden en constant met elkaar in gevecht geweest. Uiteindelijk zij aan zij met Tender over de finish n race 1, maar helaas 0,08 seconden te laat.

    Race 2 begon precies zoals race 1, maar kreeg al snel te maken met een hoop problemen. Eerst een dimmende TV. Kon daardoor op kop zonder iemand voor me bijna niks zien, wat rem- en instuurpunten inschatten echt dramatisch maakte. Toen kwam daar later ook nog bij dat ik tijdens het racen mijn engine repairs wou uitzetten, waardoor ik een schakel- en remmoment miste. Vervolgens reed ik ook nog in Tender z'n pit-plek en moest ik achteruit terug naar mijn eigen, en toen werd ook nog die motor gerepareerd. Echt 10 seconden verloren in 2 ronde tijd ofzo. Laatste paar rondjes gingen wel weer hard tho en kon ervoor zorgen dat Beltoon niet al te veel kon relaxen, door op 3 seconden achter hem te finishen. Al met al toch een vette avond en mag niet klagen met 2x P2!

    Ik zat eerste rang. Degene die rechts zat, leek mij het meest fout. Maar kan ook zijn dat jullie lijnen elkaar net kruiste en dat jullie naar de kant getrokken werden, a.k.a. een race incident. Maar degene links deed weinig verkeerd.
     
  20. Schuminiels

    Schuminiels Racing is in my blood!

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    380
    Goedemorgen! Ik heb mij gisteren wel geamuseerd! Vooral met @Kimi NL heel de tijd gestreden met veel kleine foutjes, maar fair! Bedankt daarvoor!

    Alleen liep de auto voor geen meter en sinds @DapperDamhert de lobby verliet ging mijn stuur weer klapperen... De freezes bij het toevoegen van iemand in de lobby ben ik ok zo beu. Ik zat net in mijn snelle ronde...

    En @B Tender ik denk dat de pitstop failure aan staat. Al vind ik dit ook zeer vervelend

    Tot vanavond jongens!
     
    Kimi NL vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina