Jaja... ik wil gta3 nu dus Echt snel in me bezit krijgen! je kan nu een Patch downloaden waarmee je online kan met Gta3 op de pc... je kan zelfs nieuwe auto's invoeren en zelfs straaljagers hoe doen deze freaks dat? trouwens je kan met 32 mensen tegelijk in gta 3 gamen je heb gewoon alle 3 de staden dus als je met 10 mensen in een game zit is het nogal kut zoeken naar elkaar Hier te downe
eigenlijk wel oud nieuws... die mod is al 1 maand oud enne btw je kan beter die andere hebben die opmultitheftauto.. daar kan je veel meer mee.. hij is alleen nog niet af
, shame on me. Ik heb het al een hele tijd niet meer gespeelt---> Counter-Strike ruled namelijk Ik ga de patch meteen downloaden!!! P.S: Kun je ook met je uzi uit het raam van je F16 schieten?
er zit geen F16 in bimbo! tis alleen een patch dat je elkaar kan zien zeg maar... verder is t niks.. die F16 is van iemand die een F16 heeft geinstalled... maarre je moet multiteft auto hebben voor hele nieuwe maps, modes etc.
ik volg dit project al een tijdje en het gaat zeker heel erg gaaf worden. met meer dan 20 mensen in 1 stad. zo komen er onderdelen als 'capture the car'. de release datum van patch 0.3 is wel al uitgesteld want hij zou eerst een paar weken terug komen.