GTA 3 Gigantische bug/glitch

Discussie in 'Algemeen' gestart door Metal_Wolf, 12 nov 2004.

  1. Metal_Wolf

    Metal_Wolf Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je bij GTA III de missie Rumble hebt voltooid (Bij de missie Rumble is het de bedoeling om een andere gang uit te roeien de rode jackets tegen de paarse jackets ook wel purple nines genoemd) en je wil een nieuwe game beginnen en je doet start, new game dan spawnen alle hidden packages, rampages etc alles spawnt opnieuw behalve de paarse jackets. Daarom zul je de game nooit 100% kunnen uitspelen.

    Dit is mij gisteren overkomen en heb alles van gta 3 op mijn harde schijf moeten verwijderen. Deze glitch was al bekend bij de ps2 versie en is blijkbaar voor de xbox versie nooit opgelost ondanks dat het bij Rockstar bekend was. (Ik weet niet of deze glitch ook de pc versie betreft).

    Deze topic is bedoeld om jullie te waarschuwen want het is klote als je namelijk zoals ik bij 95% blijft steken omdat je die missies niet kan voltooien.

    Voor meer informatie moet je even bij de Purple Nines Glitch FAQ kijken
     
    Laatst bewerkt: 12 nov 2004
  2. XeoN

    XeoN Guest

    Dat is kut voor je...
     
  3. jellejelle

    jellejelle PSP Only

    Berichten:
    696
    Leuk Bevonden:
    10
    Die glitch is er ja, is simpel op te lossen, maak een gamesave helemaal aan het begin van het spel waar je niet overheen saved, dan kan je gewoon iedere keer opnieuw beginnen zonder gedoe.
     
  4. Metal_Wolf

    Metal_Wolf Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    0
    ja maar de meeste (zoals ik) wisten dat niet, daarom deze topic O-)
     
  5. ..::Alpha::..

    ..::Alpha::.. Challenge me

    Berichten:
    76
    Leuk Bevonden:
    0
    had je me dat niet ff 3 jaar terug kunnen vertellen? toen liep er onwijs mee te kloten idd!!

    maar je bedoelingen zijn goed O-)
     
  6. Metal_Wolf

    Metal_Wolf Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    0
    tja, ben er eigenlijk wel pissig over dat rockstar er dus van af wist en 2 jaar tijd heeft gehad om de bug voor de double pack te fixen wat ze dus niet hebben gedaan! :mad:
     
  7. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    Slordig en weliswaar irritant voor degenen die per se de game voor de volle 100% ranking willen uitspelen en ermee te maken hebben gekregen, maar laten we wel wezen, de meeste mensen kunnen of willen dat toch niet omdat het teveel werk is. Voor de rest maakt het voor 't spel verder niets uit omdat het toch alleen maar de telefoonmissie's bedraagt en je het spel verder wel gewoon kunt uitspelen.

    Gelukkig heb ik er zelf niet mee te maken gehad en met veel pijn en moeite de 100% gehaald :)
     

Deel Deze Pagina