Welke is meer aan te raden en waarom? Grtz Menno Sorry ik plaats hem verkeerd, moet in Games forum, excuses
GTA VC, is uitgebreider en is mooier, maar waarom stel je deze vraag als ik vragen mag, als je tenmiste een xbox hebt koop je toch gewoon het Double Pack...maar ik zou kiezen voor VC, is mooier, groter en uitdagender
Niet moeilijk, Vice City, zonder twijfel. Dit spel is gewoon veel mooier dan III, de missies zijn leuker, je hebt veel meer mogelijkheden gedurende het spel en het spel is een stuk uitgebreider. Ohja, en je kan met de helicopter vliegen, heeeeerlijk, goed muziekje uit de speakers en gewoon een beetje rondvliegen boven VC...
GTA: Vice City. Alhoewel, de missies in VC zijn een stuk minder lastig dan in GTA 3. Zo heb ik VC met gemak uitgespeeld, terwijl ik GTA 3 nog steeds niet uit heb.
Ik zou ook voor VC gaan, onwijs vette game. Maar in de double pack zitten ze allebei. Ik kan zelf niet wachten tot het moment dat ik bij mij thuis SA kan spelen.
Ik ga voor GTA3. Ik heb er het meeste plezier aan beleefd en heeft een meer eigentijdse sfeer ipv jaren '80 sfeer.
Dit soort simpele vergelijkingen werken niet. Het enige wat je krijgt is een opsomming van meningen, waar je niks aan hebt. Iedereen heeft immers een andere smaak. Wij kunnen niet voor jou bepalen welk spel jij beter vindt. Lees daarom wat reviews en baseer je keuze daarop. En trouwens, GTA 3 en Vice City zitten in één box, dus dat maakt deze thread sowieso nutteloos Slotje.