ik zoek een vlieg code voor de XBOX als je in een auto zit dan kan je een beetje vliegen wie weet die code?
volgens mij is die er niet voor de xbox. misschien kan je ff op www.cheatplanet.com ofzo kijken of r iets bijstaat
jah idd, L is linker trigger en R is rechter trigger. En die code is er wel, hij staat ook op www.cheatcc.com
lol die cheatplanet is wel een HEEL erge kutsite zeg...cheats zijnb slecht! bij gta Vc kun je een vcn helicopter (kleine maverick) en daar staat dat het gebouw GEEN trap ofzo heeft...DUS WEL He!! of cheats voor een heel andere game waar je niet eens van snapt waar het over gaat kksite...gebruik gamewinners.com en gamefaqs.com...*)
@ flyingDUTCHY, ze zullen wel bedoelen dat dat gebouw geen trap naar het dak heeft. Dat kleine trapje zullen ze wel niet meetellen. denk ik
dit is de code: right black B R white down L R hoe doe je down? is een domme vraag maar ik heb vanalles geprobeerd.
je hebt toevallig genoeg een pijltjes knop (linksonder op je controller, net onder de linkerduimstok) en daarmee kan je naar beneden drukken