idd is ook al een thread over GTA3 ik vond het erg dat GTA3 gecancelled is, maar nu is mijn hoop op streets of LA
ik vind het zo triest dat sony en Ms de spellen 'opkopen' voor hun console. Als de andere console denkt dat ze het beter kunnen moeten ze het toch gewoon mogen proberen. Ik vind het vooral erg omdat het alleen maar gaat ten koste van de gamers. Nu kun je dus voor de xbox geen gta3 meer kopen en dat terwijl dat zo'n tof spel is. En wat nog erger is volgens mij is Ms er mee begonnen.
waarom denk je dat? trouwes het is belangrijk dat er exclusieve titels zijn voor een console, maar ik vind het toch een beetje spijtig dat ze het op zo'n manier moete klaarkrijge
Het zou me niet verbazen als er gewoon een port komt van de pc-versie naar de xbox. Met al die modchips die nu in opkomst zijn is het ookal zeer waarschijnlijk dat linux gedraaid kan gaan worden op de xbox, dus waarom ook niet gewoon gta3 porten?
Triest? Eerder logisch. Zowel Sony als MS weten dat hoe beter de games zijn, hoe beter de console verkoopt. Wie de meeste en vooral beste exclusives heeft, wint de consolewar. Zo simpel is het.
Is wel slim. Maar het is wel lullig voor de xbox aanhangers. Maarja, niks aan te doen he. PC versie is ook leuk, dus het maakt opzich niet zo heel veel uit.
nope valt niks meer aan te doen we kunne hopen dat wanneer GTA4 uitkomt het nadat het contract afgelope is gebeurd
Het contract duurt geloof ik wel een paar jaar. Het zou bovendien niet echt veel uitmaken of gta4 voor of na de afloop van het contract wordt gepubliceerd. Er komen de komende jaren in beide gevallen geen gta spellen naar de xbox.
gta 3 is echt een tof spel. Speelde het laatst bij een vriend op de ps2. Maar het enige minpuntje is dat de mensen zo snel sterven als je ze in elkaar trapt. Maar het commentaar dat ze geven is wel weer grappig. Zo zegt een hoer wanneer je haar slaat: "ooh, i like it rough"