1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

GTA:4 (Sin City, San Adreas) "Wat moet erin komen?" Thread

Discussie in 'Algemeen' gestart door Devil 6x6, 14 jan 2004.

  1. Devil 6x6

    Devil 6x6 Down-Under-Crew.com

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    0

    Ja, maar das LAG en we zitten nu op een xboxforum
     
  2. satan21

    satan21 New Member

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    1
    dan wor dhet moeilijker om met verscillende eilanden te werken (net als in vice city en liberty city)
     
  3. MassHyponotic

    MassHyponotic Active Member

    Berichten:
    582
    Leuk Bevonden:
    6
    Het gaat in iedergeval Sin City heten. Het zou leuk zijn als er fietsen in zouden zitten of iets van bussen en treinen die je kan kapen!
     
  4. toet

    toet :o)

    Berichten:
    280
    Leuk Bevonden:
    3
    bussen kan je vinden in gta3 en vice city en bij gta1 + 2 kan je in een trein

    neuh dat moet geen probleem zijn.. wat dacht je van een ontzichtbare muur in t water of zorgen dat je het eiland niet op kan komen.. op deze manier:

    [​IMG]
     
  5. Devil 6x6

    Devil 6x6 Down-Under-Crew.com

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar met dat zwemmen is het juist leuk dat je doodgaat. Als je in een auto zit die gelijk naar de bodem zinkt, stap je niet zo ff uit!!
     
  6. Alien

    Alien FreAkeD

    Berichten:
    537
    Leuk Bevonden:
    1
    Jah, maar een auto zinkt ook niet zo snel.. tenzij het een cabrio is ofzo.. en dan stap je makkelijk uit ;)
     
  7. Emile

    Emile oude garde

    Berichten:
    1.137
    Leuk Bevonden:
    0
    gek dat niemand dit zegt (of heb ik erover gelezen?):

    - Trams, zoals ook in GTA1 was; daar zag je dan alleen de rails, maar als ze nu dan ook trams toevoegen, dan is ie weer wat meer realistischer. Verder zou ik ook wel wat betere graphics willen...
     
  8. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    je hebt in gta 3 wel treinen en metrotreinen hoor.
     
  9. FreeShooter

    FreeShooter No pain, no gain!

    Berichten:
    409
    Leuk Bevonden:
    1
    Je kan er alleen niet zelf in Rijden , dat kon met Gta 1 en 2 wel
     
  10. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    ja, oke. Daar heb je gelijk in.
     
  11. reikoe

    reikoe Xbox Mazzzter

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    -

    Het lijkt wel alsof niemand van jullie heeft genoten van de afgelopen 4 masterlijke GTA spellen8) 8) !?
    Hahaha
     
  12. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    ik wel hoor, vind vice city echt super.
     
  13. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    de beste methoden voor zwemmen is dat je maar een aant minuten ofzo kan zwemmen en dat je dan krampen krijgt a la battlefield 1942 zodat je niet naar het andere eiland kan zwemmen omdat het te ver is
     
  14. Sokkebokje

    Sokkebokje Guest

    met gta 1 kan je ook zwemmen... 5 seconden ofzo... wel handig als je in de fik staat...
     
  15. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Nee, hoor!!

    Wat een gedoe allemaal de laatste tijd. Het begon allemaal met GTA: San Andreas, dit was logisch omdat het eerste deel in de GTA serie drie levels kende, Liberty City, Vice City en San Andreas. Maar de laatste tijd kwamen er geruchten, die door Amazon.co.uk de wereld in geholpen zijn, dat het nieuwe deel Sin City zou heten. Maar dit wordt nu weer allemaal tegengesproken, omdat het een 1 april grap was van Shacknews en dat er geen goede aanwijzingen voor waren.

    Nu komt San Andreas weer een kijkje nemen. We weten allemaal al dat Rockstar Games de website www.gtasanandreas.com heeft geregistreerd, dat zegt al een hoop. Vandaag heeft Rockstar Games de naam Grand Theft Auto: San Andreas met copyright laten vastleggen. Dat doet een bedrijf niet zomaar, houd Rockstar ons voor de gek of wordt het nieuwe deel toch echt GTA: San Andreas?

    www.insidegamer.nl

    Trouwens de nieuwe GTA komt niet op de xbox. Exclusief op de PS2. Dat was de reden waarom Rockstar het double pack op de xbox mocht uitbrengen, want dan zou de nieuwe GTA exclusief voor de PS2 zijn.
     
  16. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    dat exclusief gedeunte had ik wel verw8 en Sin City is een kut naam dus ik hoop dat het San Andreas word.
     
  17. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Beetje late reactie smaar goed:

    Ik zie NOOIT een volwassene op een skateboard staan en alst dan is is het een pro boarder en vercetti is een ouwe lul van 40-50 ofzo dus die al helemaal niet, hij heeft wel wat beters te doen. Helikopters en dergelijken is iets heel anders...
     
  18. Krishan

    Krishan Sho-Kanji Baharoth

    Berichten:
    158
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, die hebben ze volgens mij uitgebracht op de Xbox omdat er in het contract niets over een Double Pack stond :p

    Vice City zou toch ook exclusief voor Sony zijn? Nou, we weten ondertussen wel wat er gebeurt is :p.
     
  19. the riddler

    the riddler Active Member

    Berichten:
    77
    Leuk Bevonden:
    0
    der is denk ik een ding dat nooit meer zou gebeuren...

    Auto lisencie's....
    waarom ?
    Ik denk niet dat de auto merken zichzelf willen laten associeren met het groffe geweld uit GTA:eek:
     
  20. ZeRo T

    ZeRo T Banned ;)

    Berichten:
    220
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie veel mensen hier nog praten over GTA: Sin City. Het is al een paar weken bekend dat het GEEN Sin City wordt. Dus wat blijft erover? San Andreas :p
     

Deel Deze Pagina