1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

GTA:4 (Sin City, San Adreas) "Wat moet erin komen?" Thread

Discussie in 'Algemeen' gestart door Devil 6x6, 14 jan 2004.

  1. KeaveXL

    KeaveXL Feelin' Funky

    Berichten:
    533
    Leuk Bevonden:
    0
    Echte merken auto's zou niet eens zo gek zijn aangezien ze ook een grote muziek lincentie hebben. Maar daar lijkt mij geen ruk aan moeten ze eerst wat beter auto leren maken ;) Wat mij wel leuk lijkt is dat het meer op de echte wereld lijkt. IN gta heb je eigenlijk aleen maar rechte stukken weg enzo, ik wil meer hoogte verschil zijn mooiere afslagen etc. Ook hoort bij een echte wereld kinderen die zie je namelijk niet in vice city. En tjah dan zou de fiets wel leuk zijn , een kudde kinderen die met de fiets naar school gaat, whoppa zow over je moterkap 8) Meer verschillende soorten mensen en mensen in rolstoelen met rolators en dergelijke om het echter te laten lijken. Ook meer obstacels op de weg, en euh een boel andere dingen :D
     
  2. Sokkebokje

    Sokkebokje Guest

    een skate board slaat echt nergens op. Een vette gangster op een kleuterachtig skate boardtje? pff...
     
  3. tfo

    tfo gta vc verslaafd

    Berichten:
    244
    Leuk Bevonden:
    0
    hmmz, als jij skateboarden voor kleuters vind loop je egt achter
     
  4. tfo

    tfo gta vc verslaafd

    Berichten:
    244
    Leuk Bevonden:
    0
    nee de wegen moeten niet drukker worden joh, dat is echt kut met achtervolg missies of zoiets dergelijks.. of als je met een motor rijdt ook zeer frustrerend dus nee niet drukker
     
  5. ZeRo T

    ZeRo T Banned ;)

    Berichten:
    220
    Leuk Bevonden:
    0
    wtf :+

    Dus je noemt mij een kleuter? :{

    Haha kinderen }:] Dat zal NOOIT gebeuren, zelfs in een spel als Postal komen geen kinderen voor.

    Wat ik graag zou willen zien is een grotere stad met nog meer interactiviteit. Dus meer winkels waar je in kan, en dat je ook dingen kan stelen inplaats van dat je ze eerst een gewapende overval moet houden. Verder dat er net zoals in GTA 2 verschillende gangs in de stad zijn waar je je bij kan aansluiten en dat zo elke missie die je doet een andere wending/moeilijkheisgraad krijgt. En en dat als je dus genoeg geld en status hebt verdient je je eigen gang kan opzetten en dus de stad moet overnemen, dit kan doormiddel van alle economie achter je krijgen door winkels te chanteren of door de politie achter je zien te krijgen zodat de andere gangs langzaam de stad uitgedrukt worden, en nog meer manieren. Verder een co-op mode dat je met een maat de stad onveilig kan maken en ook missies ermee kan doen.

    Verder denk ik dat het verschil tussen GTA Vice City en San Andreas tegenover het verschil tussen GTA 3 en GTA Vice City groter zal zijn aangezien ze met San Andreas twee keer zo lang bezig zijn. Tussen GTA 3 en GTA: Vice City zat een jaar, tussen Vice en San Andreas 2 jaar... get it?
     
    Laatst bewerkt: 18 jan 2004
  6. Emile

    Emile oude garde

    Berichten:
    1.137
    Leuk Bevonden:
    0
    Zal het misschien niet zo zijn dat ie bv. op Ps2 uit komt als GTA San Andreas en op xbox/Gc/pc als Gta Sin City of Gta 4/5???

    Btw, lijkt me ook wel leuk dat het dan weer in een andere tijd zal gaan afspelen..
     
  7. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Btw naast GTA: San Andreas en GTA Sin City zijn ook GTA:Bogota en GTA:Tokyo door Rockstar gerigistreerd
     
  8. Emile

    Emile oude garde

    Berichten:
    1.137
    Leuk Bevonden:
    0
    ja gta 6 en 7
     
  9. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    die komen denk ik nog lang niet(als ze ooit komen)
    eerst komt de volgende gta (hoe hij ook altijd mag heten)dan komt pas GTA4 .ik denk dat ze bij gta4 net zoals bij gta3(vice city) 1 tot 3 delen maken en dan pas weer gta5 zal komen

    dus het is nog maar de vraag of gta6 en 7 uberhaupt komen
     
  10. Nosh

    Nosh innit?

    Berichten:
    750
    Leuk Bevonden:
    9
    Je loopt echt zooooo achter, skateboarden is echt zwaar 2003. 8)
     
  11. Demolition-Man

    Demolition-Man X360 / PS4 / Vita

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    2
    tis voor kleuters, dat die rocktypes nou eenmaal niets beters te doen hebben is niet ons probleem ;)
     
  12. Dinand

    Dinand Haags Kwartiertje

    Berichten:
    72
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien is dat een leuke missie, een groep skaters afmaken......op een skateboard }:]
     
  13. ZeRo T

    ZeRo T Banned ;)

    Berichten:
    220
    Leuk Bevonden:
    0
    Skateboarden is een van de moeilijkste sporten op aarde, dus wtf zeik je nou met kleuters. Ga achter een bal aanrennen, burger trut... :{
     
    Laatst bewerkt: 20 jan 2004
  14. ~X-Box Junkie~

    ~X-Box Junkie~ Active Member

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    he als hij skateboarden voro kleuters vind betekend neit dat jij mijn oh zo geliefde balsport mag beledigen :+
     
  15. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Gaat het hier over GTA of over voetbal en skaten?
     
  16. the predator

    the predator Vliegent frietje

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    0
    over taart...

    JAAAA da moeten ze doen een restaurant waar je taart ken eten voor health :p
     
  17. hunter

    hunter Battleship

    Berichten:
    446
    Leuk Bevonden:
    0
    ga je niet op je bek met drive-by shooten vanaf een skateboard ? :+
     
  18. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Wat mij ook wel gaaf lijkt is dat de politie ook op motors kan, maar dat ze dan niet tegen alles aan knallen:{
     
  19. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Heb gehoord dat Rockstar deal heeft gesloten met Eminem.Hij zal in een toekomstige game van Rockstar spelen,dus als dat in GTA is,hoop ik op Rapbattles via je koptelefoontje.Dat zou wel lachen zijn.Verder hoop ik dat er meer side-quests inkomen en een arcade hal waar je GTA 1 en 2 kunt spelen haha.
     
  20. Demolition-Man

    Demolition-Man X360 / PS4 / Vita

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    2
    dat zou ik niet te hard roepen als ik jou was, aangezien formule1 ook onder catagorie sport hoort...
     

Deel Deze Pagina