1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

GTA:4 (Sin City, San Adreas) "Wat moet erin komen?" Thread

Discussie in 'Algemeen' gestart door Devil 6x6, 14 jan 2004.

  1. Nosh

    Nosh innit?

    Berichten:
    750
    Leuk Bevonden:
    9
    :confused: , ik snap totaal niet wat je bedoeld, dat stukje in Vice city was gewoon hilarisch, en daarom is het klote? Oke....

    En online lijkt me een koel idee, vooral met gangs enzo. Dat je dan ook drive by´s kan uitvoeren op andere gangs, en zo gigantische wars ontketend :p

    Het moet alleen niet ten koste gaan van de single player.
     
  2. x-box player

    x-box player Just because

    Berichten:
    1.138
    Leuk Bevonden:
    1
    Misschien begrijpt hij het gewoon niet, maar die gesprekjes en de reclames zijn gewoon echt leuk. het belachlijk maken van de amerikaanse maatschappij is gewoon erg leuk gedaan en volgens mij vooral voor europeanen erg leuk.
    Meer zendtijd voor Maurice Chavez!!!!

    Wat ik nog op prijs zou stellen is:
    - Betere handeling van boten.
    - Betere character modellen(minder vierkant)
    - Grote gangwars, en gevechten tussen de politie en gangs.
    - Minder 2D textures.

    Voor de rest mogen ze gewoon meer van alles doen net zoals de toename tussen GTA3 en VC.
     
  3. jellejelle

    jellejelle PSP Only

    Berichten:
    696
    Leuk Bevonden:
    10
    camera

    als er iets moet veranderen dan is het wel die camera. tien man om je heen hebt staan die je moet afmaken en er lopen voetgangers tussendoor, dan is de kans groter dat je eerst alle voetgangers neermaait met je autoaim dan dat je die gasten die je echt moet neerknallen neerschiet.
     
  4. dromped

    dromped ZzZzZZzzZzZz

    Berichten:
    626
    Leuk Bevonden:
    3
    online kan al met de pc versie allen was deze erg slecht uit gewerkt. en met je 10 steden dit gaat een beetje erg veel ruimte en tijd kosten, en ten 2e je kan waarschijnlijk niet met z'n honderden tergelijk spelen.

    ik vind zelf dat er niet meer wapens moeten komen, ander ben je telkens aan het kloten om het wapen te pakken die je wilt.
     
  5. Sokkebokje

    Sokkebokje Guest

    dan zouden ze gewoon het oude 123456789 wapenknopjes moeten gebruiken...
     
  6. tomhasj

    tomhasj baklap!

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    tommy vercetti er weer indoen :p
    je mooiste auto's ergens in een showroom zelf kunnen neerzetten.. en ze kunnen tunen :cool:
     
  7. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    hij zit er toch gewoon in, of niet? anders vind ik het een stuk minder leuk.
     
  8. jellejelle

    jellejelle PSP Only

    Berichten:
    696
    Leuk Bevonden:
    10
    eigen gang

    het zou ook wel lache zijn als je zelf na een tijdje een eigen gang kon formeren en een beetje SPANK gaan dealen en gejatte auto's verkopen. en niet zelf natuurlijk, dat laat je door je mannetjes doen. zolang ik maar wel zelf mensen af kan knallen en fabrieken en zo opblazen
     
  9. dromped

    dromped ZzZzZZzzZzZz

    Berichten:
    626
    Leuk Bevonden:
    3
    en auto's jatten op de voorkeur van de koper natuurlijk, zodat jouw mannetjes die auto kunnen verkopen aan die klant.

    ik zou ook nog wel een dingetje erin willen hebben namelijk een taxi die je overall heen brengt die je dus gewoon kan aanhouden ( en vervolgens opeens daar bent ) scheelt weer een hele boel heen en weer rijden enzo
     
  10. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    dat je gewoon kon bepalen wat je ging doen in gta word politie of word ijscoman of word verkoper in gun winkel dat soort dingen wel allemal phsyco ijscoman en verkoper dat je van die opmerkingen heb van; ja meneer dit geweer schiet snel en is dodelijk en dan ga je op de klanten schieten
     
  11. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    # graphics oppoetsen (natuurlijk) ;)
    # Meer echt 'straatleven'
    # Verbeterde AI; cops reageren beter, civilians reageren diverser, etc
    # Meer intereractie (bijv ook de mogelijkheid om gewoon achter in een taxi te stappen, ipv de taxi te jatten)
    # Meer gevolgen verbinden aan je acties. Bijvoorbeeld een ander missiepad als je (al dan niet per ongeluk) een van je maten neerknalt. Of bijvoorbeeld de onmogelijkheid nog missies voor een bepaald persoon uit te voeren omdat je iets hebt gedaan, etc
     
  12. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Zero T:verhaal over Eminem is dus blijkbaar geen onzin(is inmiddels door meerdere bronnen bevestigd,staat o.a. in PSM en Gamepro).En als je beter leest zie je ook dat er staat :in een toekomstige game van rockstar!!Zeg dus niet dat dit 100% zeker GTA gaat worden.
     
  13. ZeRo T

    ZeRo T Banned ;)

    Berichten:
    220
    Leuk Bevonden:
    0
    zolang het maar niet GTA is 8)
     
  14. ElPresidente

    ElPresidente Undercover Mod

    Berichten:
    323
    Leuk Bevonden:
    0
    Uhm.. Hij komt toch helemaal niet op de xbox ofwel?

    Elp
     
  15. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Meer diversiteit aan auto's zou ik leuk vinden.
    Gelicenseerd hoeft wat mij betreft niet. vind die alternatieve namen juist wel grappig.
    Paar dingen kunnen wel veranderen. zo vind ik het nogal frappant dat je nergens een lambo-cloon b.v. ziet rijden. Tot je er 1 gejat heb (vice city) vervolgens zie je ze overal.
    Ook zou ik het wel leuk vinden dat als ik een geld auto jat er ook daadwerkelijk geld in is te vinden en niet alleen dat ik er mee rond kan rijden. In dit geval moet de ai van de politie ook beter. Want hoelang kan je nou normaal in een gejatte geldtransport auto rond rijden zonder een leger politie achter je aan te krijgen.

    De mogelijkheid om later als je hoger in rang bent om politici, politie etc om te kunnen kopen zou ik wel tof vinden. Waarschijnlijk zou dit alleen verhaal technisch kunnen maar het lijkt me wel leuk als het erin zou zitten.

    Meer verhaal missies maar ook veel meer verhaal lijnen. Eigenlijk dat je keuzes kan maken om je bij bepaalde groeperingen aan te sluiten en als gevolg daarvan vijanden van anderen maakt. Dat je hierdoor ook de mogelijkheid krijgt dat er b.v. een mannetje achter je aan wordt gestuurd om je overhoop te knallen..

    Wat mij ook wel leuk lijkt is dat als je ergens je auto laat staan om ergens naar binnen te gaan dat als je terug komt je auto gejat is. Nu heb ik namelijk soms het idee dat ik de enige crimineel ben ;)

    egh.. en hij moet op de xbox komen.. :)
     
  16. Loserkid

    Loserkid Game freak

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou mijn autos zijn vaak genoeg pleite als ik terug kom(vooral die mooie :confused:, die ragkarren laten ze wel staan) voorderest, meer missies, meer vrijheid(wa tik al eerder zei, j eigen drugsimperium bv, maar dan dat j het ook ziet er redelijk kan regelen enzo) en ja denk dat alles al gezegt is, maar vooral: CO-OP :D
     
  17. VoYTeC

    VoYTeC Xbox Af -_-

    Berichten:
    429
    Leuk Bevonden:
    1
    Co-Op lijtk me idd wel lauw, ook zou ik graag wat meer verschillende motoren zien
     
  18. SILVER_bullit

    SILVER_bullit Nieuwe gadget: K750i

    Berichten:
    604
    Leuk Bevonden:
    6
    Corrupte agenten die je kan omkopen...
    Alle vieligheidsdiensten als politie, CIA en leger kunnen beheren naarmate je verder in het spel komt.
     
  19. Loserkid

    Loserkid Game freak

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    als j alle veiligheidsdiensten beheert is er tog geen fuck meer aan het spel of zie i het verkeerd? dan ken j alles doen wat j wilt :confused:, kijk als j nou een paar agenten, cia gasten etc kan omkopen, of wat hoge gasten(kan lukken kan mislukken) dat maakt het realistischer, maar niet alles overnemen, dan is de fun er gelijk af
     
  20. Bogart

    Bogart Bokkerijders

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Zou het niet mogelijk zijn om een random mission generator of zelfs creator te maken om de levensduur van de singleplayer nog langer te maken.
     

Deel Deze Pagina