1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

GTA:4 (Sin City, San Adreas) "Wat moet erin komen?" Thread

Discussie in 'Algemeen' gestart door Devil 6x6, 14 jan 2004.

  1. M@ximuS

    M@ximuS PSN id = MrMaximusNL

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
    Een stad in de stijl van GTA3 want echt de stad van Vice City leefde voor mij gewoon niet echt. Ik vond de stad in GTA3 vele malen beter. Misschien omdat die groter was maar, het leefde en GTAVC had dit totaal niet.
     
  2. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Vice City is groter hoor. En ik heb het eigenlijk liever dan zoals in VC. Daar vond ik de sfeer gewoon beter.
     
  3. xylograph

    xylograph Active Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik zou willen is dat die ook op de xbox komt,maar verlopig is het gewoon een ´ps2 exclusive titel´dus als die überhaubt komt dan kun je lang wachten :p
     
  4. (EXG)XenoN

    (EXG)XenoN Extreme Xbox Gamer

    Berichten:
    465
    Leuk Bevonden:
    4
    mij lijken die fietsen ook wel vet. moet je wel op het achterwiel kunnen fietsen.
    mij lijkt het wel vet dat je ook egt in de gevangenis komt en dat je daar de keus hebt je straf uitzitten of ontsnappen of je vrijkopen.
     
  5. hardcore-sjefke

    hardcore-sjefke Hardcore 4-ever

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dat er een pretpark in moet komen. Ook dieren zoals vogels of mensen met een hond.
    En wat maakt het uit wat de auto's voor naam hebben????
     
  6. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    srry maar skateboarden erbij.....NEE!
     
  7. SirMarco

    SirMarco SMW

    Berichten:
    247
    Leuk Bevonden:
    0
    het idee van gangster een keer weg laten maar bijvoorbeeld zelf een corrupte agent spelen ofzo iets
     
  8. Nosh

    Nosh innit?

    Berichten:
    750
    Leuk Bevonden:
    9
    :{ Een topcrimineel die op zijn achterwiel fietst...
     
  9. Fruxxxano

    Fruxxxano Active Member

    Berichten:
    357
    Leuk Bevonden:
    0
    echte namen van auto's, meer motoren, meer boten, dat je ook op een fiets/skateboard/step kan, en dat het niet meer zo is dat als je een auto pakt, dat ineens iedereen die auto heeft, meer gebouwen waar je in kunt
     
  10. jellejelle

    jellejelle PSP Only

    Berichten:
    696
    Leuk Bevonden:
    10
    auto's

    die echte namen van auto's kan je wel op je buik schrijven, welke fabrikant wil nou in verband gebracht worden met zo'n spel................................................? inderdaad geen enkele dus.
     
  11. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou idd meer motoren. Ik zou ook graag willen dat je zou kunnen zwemmen, natuurlijk geen heel meer over maar gewoon een stuk, dat je bijv rond de 40 seconden kan zwemmen en daarna verdrinkt je omdat hij uitgeput is ofzo. Zo verpest je het niet als ze weer met eilanden zullen werken dat je naar het andere eiland kan zwemmen. Ook zou ik willen dat je in meer gebouwen kan, in een bank en geld op de bank zetten tegen eventuele rente. Kluisjes die je kan huren of gewoon een grote kast in je huis om je wapens in te storen welke je wel mee en welke niet mee wilt nemen, zou kan je ook weer puzzels in het spel stimuleren, wat mij ook een leuk effect geeft aan het spel. Dus dat je maar 3 á 4 wapens kan dragen.
     
  12. Cesar

    Cesar Active Member

    Berichten:
    461
    Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer komt gta4 voor xbox eigenlijk uit?
     
  13. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    hij is nog exclusief voor de playstation 2, dus misschien komt hij niet eens op de xbox.
     
  14. SplinterX

    SplinterX ^Chief^

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    1
    Wat me ook leuk lijkt geheime plaatsen waar alleen jou gang vanaf weet zeg maar!En dat dan daar allemaal spullen liggen opgeslagen zoals wapens, auto's geld etc etc..!
     
  15. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    En het idee van het fietsen vind ik ook erg leuk. Alleen dan zou het dus wel net zoals lopen moeten uitgewerkt worden, en dan nog wat worden toegevoegd, dit heb ik in gedachte:

    Als je fietst dat je dan met A indrukken harder kan fietsen net zoals lopen, en zelf kan door gevoeligheid zelf kan bepalen hoe hard je zou willen fietsen, dan kan je niet de hele tijd hard fietsen, om dat te doseren zou ik graag een energie balk daarvoor willen zien, als je de hele tijd hard fietst is je energie balk zo op, en dan moet je dus weer uitrusten om het bij te laten vullen of rustiger gaan fietsen, maar hij blijft niet de hele tijd aanvullen, dat zou je dan weer moeten aanvullen door naar een restaurant, snackbar te gaan en wat te eten, of je bijv een bidon zou kunnen kopen in een fietsenwinkel, waar je allemaal fiets tools hebt. Dat lijkt mij ook nog wel een leuke toegevoegde waarde.
     
  16. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Wat meer consistentie in de wereld zou ook wel leuk zijn.
    Zo is het nu zo dat als je bijvoorbeeld achterom kijkt, je bepaalde autos ziet. Kijk je weer voor je en dan weer achter je, fietsie foetsie, of beter autootjes als sneeuw voor de zon verdwenen. Gebeurt erg vaak.

    Verder mag de politie wel wat strenger en actiever zijn. Zo zou het leuk zijn dat je je in het bijzijn van een agent netjes moet gedragen (dus niet door rood rijden, mensen omver lopen/schoppen/botsen/etc). Doe je dat toch, dan trek je gewoon de aandacht (1 ster).

    Een variatie op bovenstaande zou zijn als er onderscheid zou worden gemaakt tussen bijvoorbeeld verkeerspolitie (statetroopers) en overige politie.

    En verder veel meer gebouwen waar je in kunt / kunt beroven /etc.

    Bovendien zou het leuk zijn als je veel meer dingen met je geld kunt doen (zoals bijv kleding kopen, speciale autos kopen, etc)
    Bovendien moet het omkleden niet op een speciale plek gebeuren, maar kun je in je hideout (en andere optrekjes), gewoon kiezen welke kleren je wilt aan doen (uit het assortiment reeds gekochte kledij).

    Daarnaast zou het ook leuk zijn dat je Tommy (of beter -je eigen naam/nick) kunt vormgeven, ala tiger woods 2004.

    Ook zou het leuk zijn dat je je eigen huis kunt laten bouwen en/of kunt inrichten met je hard verdiende centjes.

    Zo krijgt het spel een persoonlijker tintje en kun je scala aan opties bedenken wat gekocht kan worden om je karakter meer te laten leven.
     
  17. the predator

    the predator Vliegent frietje

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    0
    als je je huis in kan richten/maaken gaat het zwaar meer op een heeelee uitgebreide "the sims op de verkeerde pad" lijken
     
  18. ZeRo T

    ZeRo T Banned ;)

    Berichten:
    220
    Leuk Bevonden:
    0
    mja het zelf kopen van je huizen moet er iniedergeval bij blijven alleen als extra zou je nu je huis moeten kunnen verbouwen (upgraden) zoals dat je camera's neerzet, extra kamers erbij, meer beveiliging enz. enz. zodat wanneer andere gangs je komen aanvallen je huis beschermt is. En dan kom ik op dat punt, je moet echt ruzie met gangs kunnen krijgen waardoor je naast de normale story mode ook gewoon custom gangwars kan uitvechten en je zo je eigen toko moet beschermen en dus bepaalde doelen van de andere gang moet "uitschakelen" om de gangwar te winnen. Om ervoor te zorgen dat er genoeg gangs blijven moeten er telkens weer nieuwe ontstaan, waar je dan weer ruzie of allianties mee kan krijgen :)
     
  19. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Klinkt mij niet verkeerd in de oren. De sims vindt ik niks, maar wat meer sims in GTA is niet verkeerd :9
     
  20. Devil 6x6

    Devil 6x6 Down-Under-Crew.com

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    0

    Waarom niet gelijk een Tour de France-game. Of liever gezegd GTB: Grand Theft Bicycle
     

Deel Deze Pagina