Beste xbox'ers! Ik volg jullie altijd zonder in te loggen, maar dit x zit ik zelf met een probleem! Mijn xbox360 maakte krassen op me GTA 4, direct laten opsturen etc. Komt maandag terug, werd mij gemeld. Maar nu zit ik met een GTA 4, die beschadigt is.. Xbox meld mij dat ik zelf contact moet zoeken met Rockstar Games? En dat ik ze moet bellen etc.! HELP ME! Ik kan geen telefoon nummer of iets dergelijke vinden! Peace..
Hey, dat is ontzettend jammer om te horen, er is al een algemeen GTA4 thread waarschijnlijk vind je daar sneller een antwoord, ook is er een subforum voor hulp bij game gerelateerde vragen. Link
copy paste je vraag daar gewoon nog een keertje , er komt vanzelf een keer een mod langs die deze sluit
Ik kopieer je vraag wel naar die Algemene GTA thread die LocKuM je gaf. Maar heb je zelf al eens gekeken in het boekje van GTA? Of op www.rockstargames.com of i.d.? Waarschijnlijk zul je daar wel een nummer vinden. En btw, probeer geen CAPSLOCK te gebruiken als je een threadnaam typt. Anyway, welkom op het forum. Deze thread gaat dicht en we gaan verder in Algemeen: Grand theft auto 4.