Gta 4

Discussie in 'Algemeen' gestart door forza katwijk, 17 sep 2005.

  1. forza katwijk

    forza katwijk Hardcore For Live

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    0
    het is nog vroeg, maar beter vroeg dan nooit.

    rockstar@ tgs 2005

    Over het aankomende GTA 4 zegt Rockstar in het intervieuw het volgende:
    De nieuwe GTA zal fantastisch uitzien, maar dat mag geen wonder genoemd worden op de krachtigste console tot nu toe. Bij GTA 4 wordt een volledig nieuwe game, inplaats van zich alleen maar te richten op mooiere graphics. Wij zijn bezig een speciale engine te ontwikkelen die gebruik zal maken van de Cell en de RSX en Blu Ray en meerdere streams tegelijkertijd kan verwerken. Dat zal zorgen voor een heel realistische atmosfeer in de game.
    (Komt hierdoor al het voordeel van Blu Ray boven water?)

    De stad in GTA 4 zal gewoon weer geheel open en vrij te doorkruisen zijn, echter het totale gebied zal niet de omvang hebben van GTA SA, maar kleiner zijn, opgedeeld in iets kleinere wijken, maar daarintegen wel veel gedetaileerder zijn. Het voordeel is: mooie texturen en ieder voorwerp zal op een natuurlijke manier reageren,schiet je op bv een krat drank zal deze correct uitelkaar spatten. Ze willen bereiken dat alles in de stad zo uitziet en reageert zoals in het echte leven .
    (Houd dit in dan GTA 4 (net als GTA 3 op de PS2) weer eerst op de PS3 verschijnt? Ik denk het wel) ik hoop het niet!
     
    Laatst bewerkt: 17 sep 2005
  2. SupahMaster

    SupahMaster Guest

    Ik hoop het ook niet...

    en hopelijk zetten ze zich van die "gangsta" gameplay af en doen ze meer mafia-stijl zoals in vice-city..
     
  3. The Fonz

    The Fonz Active Member

    Berichten:
    239
    Leuk Bevonden:
    0
    daar ben ik het zwaar mee eens
     
  4. Alex RS

    Alex RS Green HJ Pub DJ

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, vind ik weer niet. Maar daar kan een eindeloze discussie over gaan. De een houd niet van Homie's en Gangsters en de andere houd weer niet van de Maffia. Als ze de A.I. van je homie's nu eens verbeteren mag het van mij zo blijven. Dat is toch een van de dingen die flink verbeterd moet worden vind ik. Voor de rest ben ik echt benieuwd. Kijken of deze titel Saint's Row kan overtreffen.
     
  5. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Tuurlijk zal de nieuwe GTA op de Xbox 360 verschijnen, mits Microsoft met een zak geld aankomt, wat ze zeker zullen doen.

    Van mij part gooien ze die hele gangsta settings eruit, en gaan ze verder met het verhaal van Tommy Vercetti. Serieus, ik heb alle GTA games gespeeld, en heb de meeste plezier aan Vice City beleefd. De game is veel sfeervoller dan San Andreas, de settings zijn veel cooler. De mafia sfeer past ook beter bij GTA. Maar dit is gewoon mijn mening..
     
  6. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    OOk de mijne.... ;)
     
  7. Alex RS

    Alex RS Green HJ Pub DJ

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    Laten we het zo zeggen. Tenminste dat vind ik: In Vice City pastte de Maffia sfeer veel beter. In San Andreas die Gangsta sfeer. Als je in San Andreas de maffia zou stoppen zou het niet mooi uitkomen. Mischien zit het er allebij wel in! :cool:
     
  8. Metal_Wolf

    Metal_Wolf Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop eerlijk gezegd op een setting rond 1930 - 1940 over de Mafia in Amerika. De mafia zoals je die kent in films zoals the godfather. Mafia op de xbox was een erg goede game maar ik denk dat Rockstar en nog iets veel beters van kan maken.

    Ik ben het met Nicos eens dat Vice City veel leuker was dan GTA 3 en San Andreas.
     
  9. king kai

    king kai xbox360

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Hopelijk komt GTA4 ook meteen op de xbox360 uit. Anders zou het natuurlijk erg jammer zijn, maar we hebben dan altijd nog Saint's Row en 2 Days to Vegas.
     
  10. Alex RS

    Alex RS Green HJ Pub DJ

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, dat niet! Dan zouden ze een hele grote stap moeten zetten. Ik vond Vice City veel leuker dan GTA 3. GTA San Andreas vond ik veel leuker dan Vice City. GTA 4 moet dus ook veel leuker worden dan San Andreas. En dan moeten ze niet weer de maffia erin stoppen. Maak er een soortgelijke Saint's Row stijl in, maar dan een beater. Meer moet je niet hebben :p
     
  11. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehe, daar heb je ook helemaal gelijk in :). San Andreas speelt zich ook af in de jaren 90', wanneer de die gangsta sfeer opkomt in LA. Er is geen plaats voor mafia jaren 30' stijl (New York). Maar wat beter is voor GTA is een eindeloze discussie. Punt is wel dat die hele gangsta sfeer door zo veel games wordt nageaapt, en die games zijn dan ook absoluut de moeite niet waard (187 Ride or Die). Uitmelken heet dat. Mafia deed het nog goed, en had een eigen sfeer. Maar ik vind dat de makers terug moeten naar de roots.. zoals het in GTA III was.

    Maar wie weet wordt het iets heel anders... Een jaar geleden was GTA Tokyo geregistreerd bij het Amerikaanse patentbureau.. wie weet misschien dat een heel andere stijl wordt. Maar dat kan riskant zijn...
     
  12. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb met geen enkele stijl echt een probleem, maar ik vind het wel leuk dat rockstarr steeds een andere setting neemt. Ik ga er dus wel vat uit dat ze daar mee doorgaan. Ben benieuwd naar de mogelijkheden van de next-gen gta :)
     
  13. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    De nieuwe gta staat momenteel alleen gepland voor de ps3. En hij wordt speciaal ontwikkeld voor de ps3 door gebruik te maken van de "cell"... Ze willen dat elk deeltje interactief is en dat als er iets gebeurd, alles mooi berekend word, zodat het zoooo natuurlijk mogelijk overkomt...:) Xbox 360 kan dit natuurlijk ook:),maar niet als ze het rechtstreeks poorten naar de xbox 360. En dan vraag ik me af, gaan ze de hele game bewerken dan,...en weet ik veel wat nog allemaal...?
     
  14. SupahMaster

    SupahMaster Guest

    _O_ Mafia-Style à lá eighties _O_
     
  15. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is idd erg vet, ik hou ook meer van een maffia stijl dan een ganstah, maarjah ze zullen wel weer gangstah doen.
     
  16. SupahMaster

    SupahMaster Guest

    of misschien een futuristische zou ook leuk zijn.. met futuristische wapens en voertuigen.. dan bedoel ik dus laserguns en zwevende motoren en auto's enzow met grote snelheden..
     
  17. forza katwijk

    forza katwijk Hardcore For Live

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    0
    van alle gta's was vice city zeker de leukste dan san andreas. san andreas was ook heel leuk maar was te groot, ala je een opdracht niet haalde moest je soms 30 minuten rijden om er weer naartoe te gaan, was erg frustrerend en dat had je bij vice city niet, gelukkig zegt rockstar in ieder geval gta4 niet groter te maken dan san andreas, sommige op het forum speculeerden al over 8 keer zo groot als san andreas, gelukkig niet. :+
     
  18. Alex RS

    Alex RS Green HJ Pub DJ

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm, nee daar hebben we Star Wars voor ;) Het zou trouwens de hele GTA Serie verkrahcten. Nee het moet wel realistisch blijven. Hopelijk komen ze met iets nieuws maar niet iets te nieuws/overdreven. Als het Los Santos style blijft vind ik het ook goed :)
     
  19. SupahMaster

    SupahMaster Guest

    nee gelukkig.. en hopelijk verbeteren ze die minimaps ook want soms was je wegt de weg kwijt...
     
  20. Alex RS

    Alex RS Green HJ Pub DJ

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    Met de minimap was niks mis. Ik ken nu ondertussen elke straat van de hele straat uit m'n hoofd maar goed. Als je de weg kwijt was en je wilt ergens naartoe zet je een waypoint op de map waardoor je er zonder problemen naartoe kunt rijden. Ik snap niet wat hier het probleem is?
     

Deel Deze Pagina