GTA: Double Pack problemen

Discussie in 'Algemeen' gestart door Wensmeester, 29 jan 2005.

1. Wensmeester

Wensmeester Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hey,
    Ik heb al een beetje rond lopen zoeken, maar nog niet echt wat kunnen vinden.
    Ik heb sinds woensdag de GTA double pack, maar het zit bij mij vol met fouten.
    In GTA3 rij ik van tijd tot tijd op een doorzichtig wegdek en als ik dan een missie ga doen loopt me xbox vast.
    En bij GTA: VC loopt het spel om de 5 minuten vast.
    Ik heb hem al bij de bart smit geruild, maar het probleem blijft en ik heb dit alleen bij dit spel, de rest draait uitstekend...
    Ik heb een Phillips drive in me xbox zitten, ligt het daaraan?
    Zijn er meer mensen met dit probleem?

Mvg
    William

2. Robinsky009

Robinsky009 Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    doet die dit ook bij andere games?

zoja dan ligt aan je box

3. Wensmeester

Leuk Bevonden:
    0
    Nee alleen met GTA 3 en GTA VC
    /EDIT
    In GTA3 minder dan in GTA:VC
    VC is gewoon niet te bespelen want na een missie loopt ie vast, het gebeurt meestal tijdens het switchen naar een stukje waarin gepraat word of als je naar een andere ruimte gaat
    bv het hotel in ofzo...

Laatst bewerkt: 29 jan 2005
  4. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dit raar. Heb hem zelf ook een hele tijd gespeeld en nooit last gehad van zulke dingen. Ik denk gewoon je xbox. Want aan het spel ligt het blijkbaar niet.

5. Wensmeester

Leuk Bevonden:
    0
    Maar alle spellen (behalve deze 2) doen et voor de rest perfect :confused:
    Echt met andere games nog nooit (klop klop) een vastloper gehad.... :'-(

6. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik heb tegenwoordig ook vaak dat hij met halo niet wil opstarten, en dan komt er een loadingbalk van procenten van bungie en dan gaat er opeens een rood lichtje knipperen waar normaal dat groene lichtje brand van je C.D. Drive.

7. Robinsky009

Leuk Bevonden:
    7
    ik denk dat die krassen op de cd heeft

8. Wensmeester

Leuk Bevonden:
    0
    er zitten helemaal geen krassen op me cd, dat heb ik al gecontroleerd... en ik had al een versie teruggebracht, daar zaten ook geen krassen op

9. Robinsky009

Leuk Bevonden:
    7
    Super raar

10. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Raar geval!

Anders moet je het eens vragen in de winkel ofzo. Verder niks met je xbox ofzo? Is er geen sprake van dat het lichtje rood knipperd inplaats van dat hij groen brand? Daardoor doet halo 2 het soms bij mij niet. Ook al zo vaag. Of tikt hij soms of maakt ie een raar geluid ofzo? En anders denk ik dat het toch aan die Philips drive ligt. :confused:

Laatst bewerkt: 29 jan 2005
  11. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.949
    Ik weet niet of je vrienden of kennisen met een xbox hebt, anders zou je GTA daar een keer kunnen proberen.Of misschien hebben ze in de winkel waar je hem hebt gekocht wel een xbox staan?

12. jellejelle

jellejelle PSP Only

Leuk Bevonden:
    10
    Wat Tim NL zegt kan je idd best als eerste proberen, even bij iemand anders in de Xbox doen en kijken hoe het daar gaat. Anders zou ik je echt aanraden de helpdesk te bellen, daar weten ze er waarschijnlijk meer over en kun je ook evt. de reparatie van je Xbox regelen.

13. jeroen kroes

jeroen kroes hertog jan ownage

Leuk Bevonden:
    0
    ik owk

jaah dat heb ik ook met halo 2 hij maakt er kleine krasjes opo :mad: |:- *) :p :mad:

14. xtreme-gamer

xtreme-gamer EMAGDNIM

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet de cd ff schoon maken. Met een nat was handje en daarna moet een hand doek goed drogen. Dat helpt bij mij wel. Ik moest het laast doen om NBA live 2005 weer draaiend te krijgen.

15. dirtybolle

dirtybolle xboxlive member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ook gta double pack en bij mij werkt ie perfect maar het kan er aan liggen dat er heel kleine krasjes opzitten :confused: dan moet je maar eens naar de gamemania gaan daar behandelen ze die discs met een beschermend laagje

succes *)

16. R-Y

R-Y let's pop

Leuk Bevonden:
    4
    als ju lampju rood word van ju drive dan is het dat i de warmte neit kwijt kan,dus niet in een kastju zetten waar de warmte neit weg kan

17. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik had diezelfde problemen ook op de pc :confused: Dat was idd erg kut... Op xbox horen die problemen alleen niet :confused:

18. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Idd. een rood lampje duid op warmte problemen en warmte problemen leiden tot fouten....

19. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Is het echt zo erg dat ie te weinig lucht krijgt. Ik heb het wel eens gehad. En daar vlak na ging ik halo 2 spelen en toen kwam er in plaats van die intro bij halo (als er press start staat) een loading die maar niet opschoot. Zo erg kan het toch niet zijn dat ie te weinig lucht krijgt als je hem maar niet te lang zo laat. Dus de enige optie is hem even laten afkoelen?

Deel Deze Pagina