De Xbox versie van het Grand Theft Auto Double Pack is nog maar net uit in Amerika en Rockstar Games heeft al diverse klachten ontvangen van teleurgestelde gamers. Er zitten namelijk een aantal grote fouten in GTA: Vice City. De grootste en meteen vervelendste fout is het vastlopen van de game. Daar blijft het echter niet bij. Het geluid werkt niet goed en de voetgangers gedragen zich raar. Ook komt het wel eens voor dat de characters in Vice City niet tegen je praten, terwijl dat wel de bedoeling is. Rockstar Games is inmiddels bezig deze problemen op te lossen. De Europese release is vooralsnog onbekend.
Raar dat ze dat niet is opgevallen . Maar als ze het voor Europa fixen is er voor ons niks aan de hand
Ik heb net ff gekeken in de releaselijst van Micromedia (distributeur) , daarop staatie voor 20 januari gepland. Dat duurt nog wel ff, dus maar hopen dat voor die tijd de game goed getest en gefixed is. Toch nog een voordeel dat wij steeds als laatste aan de beurt zijn
Dit had ik echt niet verwacht van Rockstar, maar het kan de beste gebeuren. Ik vind het wel een beetje raar dat het niet is opgevallen in de testfase van de game. Is het eindelijk in ons voordeel dat een game later naar Europa komt, want ik verwacht wel dat deze 'bugs' uit de Europese versie worden gehaald. Het zal wel goed komen.
En dan??? Ik die die thread niet elke dag lees kom het op deze manier te weten. Dit is toch nog belangrijk nieuws? Hopelijk doen ze die foutjes eruit voor europese release.
Ik hoop dat de fouten er worden uitgehaald, echter is Rockstar hier geen ster in, dit hebben de configuratie problemen op de PC wel bewezen. Hiervoor is toen een patch uitgebracht, helaas voldeed die ook niet bij iedereen, dus ik ben benieuwd hoe dit zich gaat ontwikkelen
kheb de NTSC versie van gta double pack GTA 3 is goed maar in gta vice city heb ik nog niks opgemerkt
Ik hoop niet dat dit betekent dat GTA nog langer op zich laat wachten.:{ Maarja, beter iets goeds en langer wachten dan iets gaars en het nu al hebben. *is veel te ongeduldig voor GTA DB*
Nou laat ons liever nog wat langer wachten, en dat alles dan ook echt verholpen is (denkt terug aan de bug van Racing Evoluzione)
op www.gamefaqs.com (forum) meldden veel mensen die klachten, dus misschien heeft hij het daar vandaan?