Gta Double pack

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 16 nov 2003.

  1. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    heejj allemaal.
    gta double pack ligt nu in de winkels voor de ps2
    maar is hij er nu ook voor de xbox of komt ie nou in 2004 uit:confused: :eek: :confused: :eek:
    maar een tread stond dat een jongen hem geinporteerd had ofzoiets,maar dat kan toch niet vanwege de PAL chip..:confused: :eek:
    dus ik snap er nou ff niks van |:- |:- |:- :eek: :confused: |:- :confused: :eek:
     
  2. sneaky

    sneaky Guest

    double pack voor de ps2???? huh wat heeft sony daar nou weer aan.Beide games zijn er al.
     
  3. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    joh..
    wat hebbe ze daar nou en
     
  4. xboxgangsta

    xboxgangsta Reëel

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    2
    van dat geimporteerde gedoe kan best wel, als hij geen PALxbox heeft!
     
  5. The Forest

    The Forest Active Member

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    Op de PS2 zijn ze al oud genoeg om Platinum te worden. Dus krijgen ze gewoon 2 oude voor de prijs van 2 platina's. En hij is er nog niet op de XBOX omdat ze hem nog niet volledig herschreven hebben.
     
  6. lenselijer

    lenselijer Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dat GTA double pack voor de xbox, en het is geen enkel probleem dat het een NTSC versie is. Het enige wat niet goed gaat is dat het intro filmpje stottert. Maar ingame is alles OK.

    Je kan je xbox ook zo instellen dat het een NTSC xbox is, maar dat moet je TV wel ondersteunen. Dan zal de introfilm niet meer stotteren.

    En het double pack ligt idd ook voor de ps2 in de winkels...
     
  7. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    Wat valt er nu niet te begrijpen? De PS2 versie is idd al uit en voor de Xbox versie is nog steeds geen release datum bekend. Die andere gast waar jij het over hebt heeft dan gewoon een NTSC Xbox geimporteerd en kan dus games uit Amerika kopen of bij importwinkels hier in Nederland of hij heeft gewoon een gemodde Xbox.
     
    Laatst bewerkt: 16 nov 2003
  8. xboxgangsta

    xboxgangsta Reëel

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    2
    ik wil ook GTA double pack:'-(
     
  9. OCM3RZ

    OCM3RZ Ik vereer Mezelf

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    0
    Op de releaselijsten van Micromedia (Distribiteur) staat dat hij hier op 20 januari uitkomt. Nog ff wachten dus.
     
  10. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    owh thanx allemaal dan weet ik genoeg
     
  11. shd

    shd Active Member

    Berichten:
    873
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik las ergens dat er veel klachten zijn over de doublepack.
    Zouden nog al wat bugs in zitten.
    Ik zou effe afwachten met kopen, denk aan Racing E die eerste versies waren ook niet goed.
     
  12. Demolition-Man

    Demolition-Man X360 / PS4 / Vita

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    2
  13. Mac

    Mac xboxgaming.nl

    Berichten:
    331
    Leuk Bevonden:
    0
    Op de ps2 is de double pack al uit omdat ze aan die versies niks hoefde veranderen. De Xbox versie krijgt dus betere grafics, geluid etc. Tevens is de NTSC versie wel uit maar die moet nu nog omgezet worden naar PAL tevens worden dan wat kleine bugs eruit gehaald.
     
  14. shumi

    shumi Guest

    Hij heeft abnormaal hoge cijfers gehaald, die double pack voor de xbox. Het zou me niets verbazen als die hoger in de ranglijsten komt dan gta 3 voor de ps2. Hij zal halo wel voorbij gaan. Kotor is ie al voorbij. Dat is dus een heel goed spel en ik ga hem zeker kopen als hij in europa uitkomt. De vraag is alleen: wanneer komt ie in europa uit?
     
  15. Xboxrepresent

    Xboxrepresent XBW Xpert

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    hoezo kan je je xbox instellen dat hij NTSC ondersteund, hoe doe je dat dan?
     
  16. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    Haha, hij zit maar te zwetsen joh. Je kan je xbox niet instellen op NTSC. Alleen als je een mod-chip gebruikt. Maar daar wordt op dit forum niet over gesproken.
     
  17. Carlo T.

    Carlo T. P.I.M.P.

    Berichten:
    96
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij zitten er geen fouten in mijn gta double pack hoor maar goed.
    Geluid doet t gewoon ook :{
     
  18. gerjan

    gerjan Guest

    je hebt het nu over de ps2 versie he, kzou het niet weten, lijkt mij dat ze die ps2 double pack gewoon de 2 spellen op 1/2 nieuwe schijfjes hebben gezet zonder er iets aan te veranderen..

    xbox double pack is heel ander verhaal idd, ntsc versie heb ik trouwens nog niet gezien, kzal eens rondneuzen.

    //edit hij is er wel ja, kan het toch niet lang meer duren voro de pal versie er is!?
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 16 nov 2003
  19. Carlo T.

    Carlo T. P.I.M.P.

    Berichten:
    96
    Leuk Bevonden:
    0
    K heb t over xboxversie nu |:-
    K heb ntsc versie van Gta double pack voor xbox.
    Ik heb nog geen fouten kunnen ontdekken :9
     
  20. Wasabi

    Wasabi Forza Utreg

    Berichten:
    144
    Leuk Bevonden:
    0
    21 januari komt de double pack van GTA waarschijnlijk uit voor onze box staat in ieder geval op de release lijst bij mijn game winkel...
     

Deel Deze Pagina