gta hoe moet ik richten?

Discussie in 'Algemeen' gestart door eminembeek, 3 feb 2004.

1. eminembeek

eminembeek Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb nu double pack en ben nu gta III aant spelen alleen hoe richt ik bij deze xbox versie want ik zie geen rondje waar je schiet en dat was wel bij de pc versie en ik kan ook nie naar onder of boven richten alleen naaar rechts en links wie kan mij helpen?????/ alvast bedankt

2. gerjan

gerjan Guest

met de linker trigger, bij bepaalde wapens mikt hij dan automatisch en kan je met de "pijltjes" onder je linker joypad van target veranderen

3. eleven

eleven Know Thyself

Leuk Bevonden:
    1
    als je je linker trigger blijft indrukken zal je zien dat hij op de dichtsbijzijdnste persoon richt en om te wisselen van persoon druk je gewoon naar links of rechts op je d-pad

EDIT: gerjan was me voor:9

4. thomas63

thomas63 Greek Slayer

Leuk Bevonden:
    0
    je moet eerst je left trigger indrukken (en blijven indrukken), dan gewoon met je right trigger schieten. Met je vuisten of met baseballbat, gewoon naar iemand richten zonder left trigger in te houden en dan met je right trigger slaan.
    overigens een beetje domme vraag, want de controls staan vermeld achteraan de handleiding (dacht ik) en worden toch in het spel aangetoont.

5. Leo

Leo R.I.P. Proof

Leuk Bevonden:
    2
    en ut staat geloof ik ook nog es in verkeerde topic, dit hoort tog in het gta topic?

6. SirMarco

SirMarco SMW

Leuk Bevonden:
    0
    Had ff de zoek functie gebruikt, had je de vraag in deze thread kunnen stellen.

klik

Deel Deze Pagina