GTA IV Achievements [Spoilers]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Yellow 13, 18 apr 2008.

  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.136
    Leuk Bevonden:
    4.738
    Weet niet of ze al gepost zijn, maar een aparte topic is natuurlijk altijd leuk. Let wel op mogelijke spoilers zoals aangegeven in de topicnaam.

    GTA IV Achievements:

    Off the Boat (5 points): Complete the first mission.

    One Hundred and Eighty (10 points): In a darts game score 180 with three darts.

    Pool Shark (10 points): Defeat a friend at pool.

    King of QUB3D (15 points): Beat the high score in QUB3D.

    Finish Him (15 points): Complete ten melee counters in four minutes.

    Genetically Superior (25 points): Come first in twenty single player street races.

    Wheelie Rider (30 points): Do a wheelie lasting at least 500 feet on a motorbike.

    Gobble Gobble (10 points): Score three strikes in a row (a turkey), in ten-pin bowling.

    Driving Mr. Bellic (10 points): Unlock the special ability of taxi.

    Rolled Over (30 points): Do five car rolls in a row from one crash.

    Walk Free (50 points): Lose a four star wanted rating by outrunning the cops.

    Courier Service (10 points): Complete all ten package delivery jobs.

    Retail Therapy (10 points): Unlock the special ability of buying guns from a friend.

    Chain Reaction (20 points): You must blow up ten vehicles in ten seconds.

    One Man Army (40 points): Survive five minutes on a six star wanted level.

    Lowest Point (5 points): Complete mission "Roman's Sorrow".

    Over Fulfilled (10 points): Complete all ten Exotic Export orders.

    Manhunt (15 points): Complete the most wanted side missions from the police computer.

    Cleaned the Mean Streets (20 points): Capture twenty criminals through the police computer.

    Fed The Fish (5 points): Complete the mission "Uncle Vlad".

    It'll Cost Ya (5 points): Complete a taxi ride without skipping from one island to another.

    Sightseer (5 points): Fly on all helicopter tours of Liberty City.

    Warm Coffee (5 points): Successfully date a girl to be invited into her house.

    That's How We Roll! (10 points): Unlock the special ability of a helicopter.

    Half Million (55 points): Reach a balance of $500,000.

    Impossible Trinity (10 points): Complete mission "Museum Piece".

    Full Exploration (20 points): Unlock all the islands.

    You Got The Message (20 points): Deliver all thirty cars ordered through text message.

    Dare Devil (30 points): Complete 100% of the unique stunt jumps.

    Assassin's Greed (20 points): Complete all nine assassin missions.

    Endangered Species (50 points): Collect every hidden package in the game.

    Under the Radar (40 points): Fly underneath the main bridges in the game that cross water with a helicopter.

    Dial B For Bomb (10 points): Unlock the special ability of phoning for a bomb to be placed.

    Gracefully Taken (10 points): Complete mission "I'll Take Her".

    Liberty City (5) (20 points): After meeting all possible friends, the ones left alive all like you above 90%.

    No More Strangers (5 points): Meet all random characters.

    That Special Someone (10 points): Complete mission "That Special Someone".

    You Won! (60 points): Complete the final mission.

    Liberty City Minute (30 points): Complete the story missions in less than thirty hours.

    Key To The City (100 points): Achieve 100% in "Game progress" statistic.

    Teamplayer (10 points): Kill 5 players who are not in your team, in any ranked multiplayer team game.

    Cut Your Teeth (5 points): Earn a personal rank promotion in multiplayer.

    Join The Midnight Club (10 points): Win a ranked multiplayer race without damaging your vehicle too much and with damaged enabled.

    Fly The Co-op (15 points): Beat our time in ranked versions of "Deal Breaker", "Hangman's Noose" and "Bomb da Base II".

    Take It For The Team (10 points): Be on the winning team in all ranked multiplayer team games.

    Top Of The Food Chain (10 points): Kill twenty players with a pistol in a ranked multiplayer deathmatch.

    Top The Midnight Club (20 points): Come first in twenty different ranked standard multiplayer races.

    Wanted (20 points): Achieve the highest personal rank in multiplayer.

    Auf Wiedersehen Petrovic (30 points): Win all ranked multiplayer variations, all races and "Cops 'n Crooks", as both sides.

    Let Sleeping Rockstars Lie (10 points): Kill a Rockstar developer in a ranked multiplayer match.
     
  2. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Een tijdje terug heb ik een soortgelijke thread afgekeurd omdat het nog niet officieel bekend was gemaakt. Nu lees ik op een aantal sites dat dit dan toch de echte achievements zijn en ook op het forum is dit net bevestigd.

    Dus hier kan je met je vragen terrecht m.b.t. de achievements. Dus zijn ze geglitched, vaag of zoek je gewoon een tip. Vraag het hier :)
     
  3. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.034
    Leuk Bevonden:
    5.849
    Ik hoop nog steeds dat ze fake zijn. Je zou toch verwachten van Rockstar dat ze wat leukere achievements zouden kunnen verzinnen en vooral bij een game als GTA. :mad:
     
  4. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ik vind ze ook niet super. Vooral van dit soort achievements ben ik absoluut geen fan:

    Wanted (20 points): Achieve the highest personal rank in multiplayer.

    De kans is er nog steeds dat dit niet de echte achievements zijn. Bij een spel als dit kan je veel leukere achievements bedenken vind ik. Vooral van Rockstar had ik ook wel meer verwacht idd.
     
  5. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.012
    Leuk Bevonden:
    9.583
    Nee die laatste is lekker.
    Ik bedoel, het team was vast groot, maar wat zijn de odds dat je een developer tegenkomt? Nihil als je het mij vraagt.
     
  6. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ik zeg dat dit weer zo'n "catch" achievement is zoals je deze ook bij Shadowrun en zelfs small arms hebt. Dus als je iemand killed met deze achievement krijg je die achievement ook.
     
  7. Furious Devil

    Furious Devil Kickass Psychobilly!

    Berichten:
    578
    Leuk Bevonden:
    0
    toch jammer van die 30 uur achievement, dan maar de game 2 keer uitspelen

    Oh ik zie dat die er niet tussen staat?
     
    Laatst bewerkt: 18 apr 2008
  8. ThisisRobba

    ThisisRobba ODX.comFC

    Berichten:
    97
    Leuk Bevonden:
    0
    Geloof dat dat iets is in social club only....

    maar welke is met de catch dan?
     
  9. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Liberty City Minute (30 points): Complete the story missions in less than thirty hours.

    Maar kan het niet zijn dat de namen klopen maar de beschrijvingen niet? Want ik kan me vergissen maar volgens mij waren die toch gespeculeerd door een paar mensen?
     
  10. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.457
    Leuk Bevonden:
    5.029
    Deze: Let Sleeping Rockstars Lie (10 points): Kill a Rockstar developer in a ranked multiplayer match.


    Ik zie dat de Achievements een beetje verandert zijn (toch?), ik vind deze achievements wel nice!
     
  11. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    en als je em een keer tegenkomt, dan zul je niet blij zijn als het opeen je teamgenoot is :x:lol:

    en totaal zijn het 950 ..??? Of ik heb verkeerd getelt
     
    Laatst bewerkt: 18 apr 2008
  12. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Ik tel 1000 precies weet niet of ik een fout heb gemaakt maar ik kom normaal uit.

    Maar ik heb ook alweer iemand gehoord die kwam op 1005.
     
  13. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Blijf toch hopen dat dit niet de officiële zijn hoor...=(
     
  14. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    Kom je 29 april snel genoeg achter. aangezien de game nu gold gegaan is, zouden ze de achievements niet meer zo snel veranderen.
     
  15. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    het is nooit officiël bevestigd..
     
  16. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    klopt.
     
  17. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    Vind de achievements niet echt super.
    Was de enige achievement die echt zeker was, niet die van Assassin's Greed, dat stond toch tenminste in 1 van die bladen?
     
  18. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Die werd genoemd in de review van OXM ja. Hoop echter niet dat dat betekent dat de rest van de lijst ook klopt...
     
  19. Duke_Jay

    Duke_Jay Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    0
    Ach care, ik ben toch geen achievementhoer, als de game maar goed word dat is veel belangerijker.
     
  20. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, wel balen van die developner achievement. Hopelijk dat het zo is dat als je iemand verslaat met het achievement dat je het achievement dan ook krijgt, want dat heb ik wel eens vaker gezien.
     

Deel Deze Pagina