In LC is ontzettend veel te doen en te vinden. Wapens, speciale auto's enz. Ben je ergens naar op zoek vraag het hier..
Ondanks dat de game nog niet uit is, zullen er wel een aantal punten zijn die hier al besproken kunnen worden. Dus ik laat hem toch maar open
Er is toch al zo'n screen van de kaart + legenda? Daar kun je ook al een hoop restaurants, cafe's, stripclubs, poolclubs, cabaretclubs, comedyclubs en kledingwinkels op vinden.
Ja maar het is niet zeker of die echt is aangezien daar de pay 'n spray shops opstaan. En rockstar had gezegt dat die er niet meer waren wegens realisme.
Nou er stond anders een keer iets op ik dacht gta4.net, of in een interview oid, dat iemand ontslagen was van R* omdat die de map had laten uitlekken. Dus ik denk echt wel dat die echt is. Maar ze hebben toch ook al gezegd in een preview dat de Pay 'n Spray er wel inzit, maar dat die geen verdere zin heeft wanneer je in een achtervolging zit. Het verandert alleen de kleur van je auto.
Xboxfreak, word gta daarop afgerekend door jou? Beetje raar. Ik zou het juist wel chil vinden als dat niet werkt. Ze willen realisme in stand houden en dan moet je niet pay en spray ervoor laten zorgen dat je geen poilce meer achter je hebt.
dan zijn jullie het toch eens? ik ben ook wel benieuwd hoe het nieuwe wanted systeem werkt,.. is het alleen zo dat je je sterren kwijt kan raken door buiten de searchradius van de politie te komen? wat als ik me nu binnen de radius ergens verstop,.. blijven ze dan onbeperkt lang zoeken?
Zijn jullie nou zo dom of doen jullie alsof? Ik bedoel toch ook juist dat het er NIET in moet zitten......
Die spray dinges moet er wel in zitten. En dat de politie je gewoon blijft volgen, want dat was zo cheap van gta en saints row. door 1 poortje en weg was je politie
deze was hier vast al wel bekend, maar deze gerecreëerde highres subwaymap is wel leuk http://map.gta4.fr/
Kan die titel niet iets mooier.. Zoiets misschien: De grote 'Waar vind ik wat in Liberty City?' thread Verder wel een handig topic wat veel gebruikt gaat worden, im sure.
waarom is het eik altijd 'de grote'? Een tread is toch maar rond de 1000 replies? Als je dat nou bij de 'bikkels zijn na 3 uur snachts nog wakker thread' ervoor zet dan snap ik dat met zijn meer dan 1000 pagina's.
Wel, dat moet je vragen aan degene die het topic aanmaakt. 'De Grote' klinkt beter dan de 'Centrale huppeldepup thread'. Wow, ik had niet door dat Dukes en Broker zó groot waren! Ik dacht altijd dat Alonquin verreweg het grootste eiland was.