Ok, iets leuks. Hier de spelregels, het is een foto speurtocht. Ik begin met het nemen van een foto, dat kan in heel liberty city zijn. Degene die weet waar het is en er een foto van kan maken, vanuit een net iets andere hoek, wint. Dan is het de beurt aan die persoon om een nieuwe foto ergens te maken en die hier te posten. Ik begin:
Dat zou een leuk spel zijn geweest... Ware het niet dat niemand meer GTA4 speelt omdat het al anderhalf jaar geleden is toen die uitkwam
Er spelen genoeg mensen nog GTA4. Kijk naar dat 1ste uitbreidingspakket en dadelijk komt de 2e. Maar dit topic hoort in een ander gedeelte van't forum.
GTA IV vind ik fantastisch om erbij te pakken zo nu en dan...gewoon simpelweg doen whatever the fuck je wil je doen. Gewoon lol.
leuk idee! Zou zo alleen niet meer weten waar het is. Misschien dalijk leuk om op te pakken als Ballad of Gay Tony uit is.
Bahama Mamas is hier: Op de plattegrond staat hij hier: (is het niet handig als iedereen ook de plattegrond er bij geeft? Want dan weten andere mensen waar ze moeten kijken als ze de plaats ook willen zien) (Midden Algonquin, die rechter Burgershot die je ziet is op Star Junction) De nieuwe: En GTA IV wordt volgens mij nog veel gespeeld, hij staat volgens mij bij Major Nelsons 'meest gespeelde games lijstje' nog steeds rond plaats zes. Ik ben zelf trouwens ook weer overnieuw begonnen, zodat ik weer helemaal op de hoogte ben van het verhaal voor Episodes From Liberty City
Als ik GTA4 speel dan is het ook altijd 4, omdat ik Niko veeeeel toffer vind dan Johnny.Ook de dingen die Niko zegt als ie NPCs pijn doet of wat dan ook...is fucking grappig, die van Johnny echt minder. Qua wapens had ik graag gehad dat Niko ze allemaal uit L&D ook had...maar ja.