[GTA IV] Keuzes! [Spoilers]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Docc, 1 mei 2008.

  1. Docc

    Docc Lash LaRue

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    Iedereen heeft inmiddels wel door dat dit deel van GTAIV vol zit met keuzes die je kunt maken bij het vermoorden van iemand. Ik vroeg mij af wat jullie keuzes allemaal zijn geweest en welk effect het heeft gehad op de game.


    Zo kun je bij veel missies kiezen of je iemand laat leven of niet. Om te beginnen had je Ivan, later krijg je de keuze of je Dwaynes vriendin wilt neerschieten, of de drie diamantendealers, of de persoon die de diamanten had gesloten, en zo zijn er nog heel veel targets waar je kan kiezen tussen leven en dood. Wat hebben jullie gedaan en hebben jullie er iets van gemerkt?

    Ik heb tot nu toe iedereen afgemaakt, behalve de vriendin van Dwayne. Haar kwam ik later op straat tegen en heb haar toen nog met iets kleins geholpen, maar verder heb ik niets meer van haar gehoord. Hebben jullie nog levens gespaard en er later nog iets aan gemerkt? Ik vermoord ze het liefst allemaal omdat ze misschien anders hun bek opentrekken of mijn opdrachtgever kwaad wordt *)

    Verder heb je natuurlijk de keuze tussen Dwayne en Playboy X, waarvan onderhand duidelijk is dat je Playboy X moet neerknallen. Dan krijg je zijn appartement en je krijgt nog missies van Dwayne die je nodig hebt voor 100% completion (dacht ik). En je krijgt de opties (als je goede vrienden met hem bent) om voor hulp te bellen en dan krijg je gasten met een AK-47 die je komen helpen. En als je Dwayne zou vermoorden zou je 25,000 dollar krijgen en Playboy X verbreekt daarna al het contact met je. Dus dat is een duidelijke keuze.
    Nu zit ik alleen 'vast' bij de volgende keuze en ik weer niet wat ik moet doen.
    Ik moet kiezen tussen Francis en Derrick. Wat hebben jullie gedaan? Ik zou Derrick vermoorden aangezien Francis je misschien kan helpen omdat hij politie zit, maar als je Derrick vermoord worden Packie of Kate misschien wel haad zodat je niets meer aan hun hebt.. Wat hebben jullie gedaan?


    Overzicht keuzes:
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 11 mei 2008
  2. Sev

    Sev The Lone Wanderer

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben daar ook, denk dat ik Francis af maak. Vind het een beetje een vies ventje, amper te vertrouwen. Met Derrick heb ik meer medelijden..
     
  3. berend

    berend Santa Blows

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0
    maak francis af. iedereen vindt hem een lul en jij bent de man en je krijgt iig nog een paar missies voor de familie.
    besides dan kan ie je ook niet meer afpersen duh.
     
  4. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Ik zou graag willen weten of iemand bij die aller eerste keer dat je moet kiezen (op dat dak, of je die gast (weet naam niet meer) helpt of naar benede laat vallen), die kerel heeft geholpen en wat daarvan de gevolgen waren? Ik kon t namelijk niet laten m op zn vingers te trappen 8)
     
  5. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Niks, maar later kwam ik hem wel tegen als zon random blauw poppetje op straat waar je een 1 missie voor kan doen.

    Mijn keuzes:

    Ik had ook dwaynes vriendin laten leven, die vriend van haar niet.
    Verder heb ik ivan ook laten leven. En heb ik Playboy X afgemaakt.

    En de keuze tussen derrick en francis heb ik francis afgemaakt. Omdat hij bij de politie zit en hij je min of meer dwingt om voor je te werken. En Packie en Gerry enzo vinden hem niet aardig dus heb ik hem afgemaakt!
     
  6. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    Ik heb Dwayne neergeknald en toen dus een beetje geld gekregen.. echt kut :mad:

    Daarna heb ik Derrick gekozen en nu kan ik Francis bellen om de politie van me af te houden.. keuzes, keuzes.

    Ik baal wel erg van de Dwayne-Playboy X keuze. Alleen ik had Dwayne gekozen omdat bij Playboy X nog niet 100% mission completion stond en bij Dwayne wel, alleen heb daar niks aan gehad dus.
     
  7. Sev

    Sev The Lone Wanderer

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik dus net ook gedaan. Vette shit bij die kerk!!
     
  8. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Kunnen we niet gewoon beter zetten in de topic titel ''spoilers'' anders krijg je 1 groot topic met alleen maar spoiler tags. :+
     
  9. NtrMission

    NtrMission LF.Xx.

    Berichten:
    127
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is de beste keuze tussen Derrick en Francis? Heeft iemand Francis vermoord, en wat de beloning dan? Vermoed dat ik eveneens Derrick ga vermoorden. Francis is dan wel een corrupte politieagent. Maar als ik hoor wat Francis kan bieden :)

    Heb intussen ook al de keuze moeten maken tussen Dwayne en Playboy X. Natuurlijk gekozen voor Dwayne omdat PX enorm achterdochtig werd. Vond het al raar dat er een parkeerstrook voor PX's loft stond :p
     
  10. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    ziet er toch mooi uit

    ofniet?

    :+
     
  11. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had francis vermoord, enige wat ik kreeg was gewoon paar missies doen enzo. Al zat er wel 1 hele vette missie tussen. Maar die zal ik niet verklappen. Maarja ik had gewoon Francis gedaan omdat ie een eikel was, maakt mij niet echt uit wat ik als reward krijg :+
     
  12. Docc

    Docc Lash LaRue

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ondertussen Derrick vermoord. Francis is inderdaad niet de aardigste maar die Derrick was een vuile dronkaard en nog een rat ook. Dus heb ik hem maar afgeknald. En ik heb er geen spijt van!

    Nu kan ik Francis ombellen en binnen een paar seconden is mijn wanted level compleet weg. Heel erg handig. Je kan het alleen niet zo vaak gebruiken geloof ik (anders krijg je zijn voicemail) maar het heeft mij tot nu toe ook geholpen om binnen en paar tellen 5 sterren kwijt te raken. Dan heb ik liever dat, dan een paar extra missies :D
     
  13. Atton

    Atton Active Member

    Berichten:
    658
    Leuk Bevonden:
    0
    zijn er mensen die de game al hebben uitgespeeld, en welke keuze hebben ze dan gemaakt?? Ik heb gekozen voor het geld wat resulteerde in Roman's dood op zijn bruiloft XD
     
  14. Sev

    Sev The Lone Wanderer

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    0
    Same here.

    Als je voor wraak kies komt Pegorini naar de bruiloft en schiet hij Kate dood.
     
  15. Optimus

    Optimus Optimus

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    8
    Hey, wat heb je eraan om Ivan te laten leven? :)
     
  16. Deji

    Deji Fun player

    Berichten:
    274
    Leuk Bevonden:
    0
    Ziet er inderdaad niet uit zo en leest niet lekker weg..lijkt me ook dat je in de titel toch kunt neerzetten dat het om spoilers gaat..dit is heel irritant.:b:
     
  17. Daantjuhh14

    Daantjuhh14 Guest

    HELP::ik zit nu bij de missie that special somewhan, maar nu heb ik de keus op derko ofzow te killen of te laten leven, wat kan ik het beste doen? ik zit op 55%
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 3 mei 2008
  18. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    spoiler graag :{

    /Mod Quote de spoiler dan zelf niet! :mad: - the matrix
     
  19. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Als je in dit topic kijkt is het toch logisch dat je spoilers te zien krijgt?
    Want nu staat het hele bericht in spoiler en je zou het alsnog gelezen hebben, om te zien wat er in de spoiler staat, want anders had je niet in dit topic gekeken.

    :+
     
  20. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik plaats geen spoiler. Klik dit fokking topic niet aan als je geen spoilers wil. Dit hele topic bevat spoilers..

    Bij Playboy X en die ander, moet je Playboy X dus wél vermoorden want dan krijg je zijn huis?
     

Deel Deze Pagina