1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[GTA IV] Lost and damned

Discussie in 'Algemeen' gestart door Distoration, 30 dec 2008.

  1. josh gunit

    josh gunit Active Member

    Berichten:
    601
    Leuk Bevonden:
    3
    Als je niet teveel missies op zo'n bike moet doen dan koop ik hem wel.
     
  2. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Mag ik ook nog meedoen? :+

    Maar die Johnny vind ik wel een stuk vetter dan Niko. En ook die metalmuziek in die trailer was niet verkeerd O-)

    Dus als ik IV tegen die tijd nog niet verkocht heb, wie weet :+
     
  3. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Bikers, Metal, GTA

    Dit wordt een duidelijke aankoop voor mij :) Hebben!
     
  4. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    Gezien ik GTA IV zo ongeveer het beste spel ooit vind en gek ben op zowel motoren als metal gaat dit een verplichte aanschaf worden voor mij.

    Kan niet wachten, maar hoop wel dat ze er ook iets meer race motoren in stoppen ipv alleen choppers.
     
  5. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Goh dat werd ook wel tijd, ze hadden het eerst over augustus.
    Hopelijk is het het wachten waard en komen er wat dingen in die nog ontbraken (parachute _O_).
     
  6. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    627
    Als ik GTA IV niet had verkocht had ik deze content zeker aangeschaft. Ziet er cool uit en spreekt mij ook wel aan. Nieuwe wapens, nieuwe missies etc :)
     
  7. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    [​IMG]

    Nieuwe screenie :+
     
  8. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Echt nice, en volgens mij zitten er ook een hoop missies in die je in de nacht speelt en dat vind ik erg vet. Ook qua sfeer vind ik die game dan echt meesterlijk...ziet er gewoon ook zeer goed uit in de nacht.
     
  9. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Wat lijkt me dit een kut addon. Alleen een nieuwe verhaallijn en 2(?!!) nieuwe wapens? Nou nou, beter dat ze meer enterable buildings toevoegen, meer café's en minigames. Meer kleding, meer fun want het ontbreekt aan alles. En natuurlijk de mogelijkheid om je auto te customizen, je kunt nu niet eens kiezen welke kleur je wilt.
     
  10. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    + Cheetah en nieuwe motoren. Wat mij betreft genoeg.

    Als ik mijn auto wil customizen/minigames wil spelen of me verkleden als een travestiet speel ik wel Saints Row 2. Heb ik allemaal niet nodig in GTA IV :)
     
  11. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Ik wacht lekker af met het aanschaffen van deze dlc. Ik kijk eerst of er voldoende fun aan toegevoegd word, want voor alleen missies doe ik het niet. Zelfs een vlammenwerper en een kettingzaag zouden de hele game een heel stuk kunnen oppeppen. (een silenced pistol zou ook wel van pas komen aangezien je bij 1 schot al gelijk de cops achter je aan hebt. Als je nou gewoon rustig kon wachten in een steegje, tot je wanted level weer minder werd maar je moet die hele cirkel procedure doen, want de cops weten je altijd op wonderbaarlijke wijze te vinden.)

    GTA IV was de grootste teleurstelling van het jaar. Teveel gehyped teveel reviews die de game niet eens gespeelt hadden. (ik vraag me nog steeds af waar die ene missie is waar je een advocaat om zeep moest helpen die wel op tientallen manier benaderd kon worden, afspraak maken, opbellen als die door de druke straten liep waar je em kon snipen, of gewoon zijn kantoor kon binnen knallen. Want al dit waren gewoon apparte missies die maar op 1 manier benaderd kon worden, en altijd het zelfde waren.)
     
  12. Sjakiejojo

    Sjakiejojo Active Member

    Berichten:
    524
    Leuk Bevonden:
    0
    De stad en alles daarbij vond ik heel mooi gemaakt. De nieuwe besturing vond ik in het begin niets maar met de fpview ging het best goed en vond het best wel tof. Alleen het schieten is nog steeds achterhaald en later zijn de missies soms best wel frustrerend als het fout gaat door de slechte besturing. Ik zou liever zien dat de missies wat langer zijn met een checkpoint bijv. Ipv redelijk kleine missies waarbij je zo dood kan gaan en die allemaal op elkaar lijken.
     
  13. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556


    Be sure to mark January 27th on your calendar also, as that is when we can expect the first Lost and Damned previews to go live. Members of the online press are visiting R* HQ later this week to experience it hands-on.


    http://www.gta4.net/news/index.php
     
  14. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik ga het druk krijgen.

    Fallout DLC
    GTA DLC
    Race Pro
    Skate 2
     
  15. t0xic Ballz

    t0xic Ballz Guest

    'tis hun spel, niet jouwe. laat hun het maken zoals ze willen
     
  16. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik kan mij vergissen maar volgens mij was het niet alleen een nieuwe verhaallijn en nieuwe character en wapens. Wat dacht je van...nieuwe voertuigen, een andere manier om Liberty City te verkennen? En nieuwe multiplayer modes?

    Zo stond het in de aankondiging.
     
  17. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat het meer is dan een nieuw verhaal, ik wil meer fun zoals iemand anders al zei. Ik wil:
    - Voertuigen ( tanks/ apaches? nieuwe boot?)
    - Leuke wapens ( flammenwerper/ katana etc)
     
  18. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    de achievements zijn bekend:D

    Get Good Wood – 50 – In the Bike Races, whack off 69 bikers with a bat.
    Easy Rider – 100 – Finish The Story
    Full Chat – 70 – Your backup are riding at their best!
    The Lost Boy – 25 – All hail the leader of The Lost!
    One Percenter – 5 – Billy is back on his bike.
     
  19. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Wel chille achievements. Je unlocks ze allemaal als je de DLC uitspeelt :D.
     
  20. XD-sense

    XD-sense Active Member

    Berichten:
    377
    Leuk Bevonden:
    2
    wel vette achievements had er alleen wat meer verw8 maar ja je kan nie alles hebben
    moet trouwens een nieuwe gta4 disc aanschaffen das minder :mad:
     

Deel Deze Pagina