op de PC heb je z'n patch dat alle schaduwen wat mooier zijn er meer opties hebt enzo (kheb de pc versie en de xbox versie) maar komt die ooit ook op de xbox of heb je de niet op de xbox?
Alle patches op de Xbox worden automatisch gedownload. Als GTA niets download, dan is er ook niets. Het zou ook onzin zijn voor de Xbox. Iedereen heeft een andere PC, dus jouw PC kan misschien betere graphics generen dan de mijne. Dat wil je dan ook, daarom de patch. Iedereen heeft dezelfde 360. GTA is al voor deze console geoptimaliseerd. Dus een patch voor graphics zal er niet komen. Ik denk dat hiermee je vraag beantwoord is. Voor verdere vragen wil ik je verzoeken het bestaande GTA IV topic te gebruiken. Ik zou je eigenlijk willen vragen om dat vaker te doen, want bijna alle threads die je hebt geopend zijn gesloten. Er staat al veel informatie op dit forum en we streven ernaar alle vragen en antwoorden te groeperen in centrale threads. Zo is het voor iedereen direct duidelijk waar ze moeten kijken.