1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [GTA IV] The Road to the Key of the City (100%) [Spoilers]

Discussie in 'Games' gestart door Terminator.T2, 16 mei 2008.

  1. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Welke guide hebben jullie gebruikt bij de duiven? Ik vond deze wel goed.
    Voor unique stunts ga ikd ie van gamesradar gebruiken.
     
  2. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    Voor die duiven de bradygames guide , ik vond die duidelijker dan maps op internet en voor die stunts even een map met locaties uitgeprint. Voor die stunts kon ik die guide ook wel gebruiken, maar de hele tijd bladeren kost toch wat meer tijd dan alle stunts op 1 map, sommige kon ik niet vinden (een was een verhoging en de ander bleek op het dak van het gebouw te zitten waar je 4 sterren krijgt), daarvoor heb ik wel de bradygames guide gebruikt.
     
  3. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Ha! Ja leuk is die! Vooral je hem voor de eerste keer gaat proberen en geen idee hebt waar je heen moet! :thumbs:
     
  4. MAX3400

    MAX3400 Virtualization...

    Berichten:
    1.210
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb erg veel gehad aan IGN.com; als je daar zoekt op "Grand Theft Auto 4", kan je de guides kiezen voor de 360 of PS3. Goede, overzichtelijke kaarten met screenshots van ramp/pigeon. Eventueel kan je ook naar http://grandtheftauto.ign.com voor een enorm coole (maar minder handige) inzoomkaart waar je zelf kan aangeven wat je zoekt in de stad.
     
  5. Cole

    Cole Be cool...

    Berichten:
    799
    Leuk Bevonden:
    0
    Naar mijn geweten heb ik alles gedaan wat er in beginpost vermeld is en toch zit ik maar aan iets meer dan 94%. Gisteren de laatste 50 duiven gevonden, de (volgens mij) laatste errand missies gedaan waaronder ik de achievement 'no more strangers' heb gekregen. Ik zit dus met een gat van iets meer dan 5%.

    Iemand enig idee wat ik eventueel zou vergeten zijn? Kan het zijn dat er iets ontbreekt in beginpost? Op het ogenblik dat je de 'no more strangers' achievement krijgt wilt dit toch zeggen dat je al die mensen bent tegengekomen toch? Sommige kom je meerdere keren tegen, misschien moet ik daar even checken. Gisteren heb ik er 2 gedaan: Eddie Low Part 1 & Part 2.

    De enige 3 achievements die ik ontbreek van de single player zijn:

    "Genetically Superior" (Come first in 20 singleplayer street races)
    "Key To The City"
    "Liberty City Minute"

    Wil echt voor die 100% gaan.
     
  6. auke

    auke Active Member

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarschijnlijk moet je dan nog de activiteiten doen met 2 vrienden + Brucie's races.
     
    Laatst bewerkt: 29 mei 2008
  7. Cole

    Cole Be cool...

    Berichten:
    799
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar de achievement voor Brucie's races (9 in totaal) heb ik. Ook de 90% vriendschap met 5 resterende vrienden heb ik.

    EDIT: ik zie het al. Alle activiteiten doen die op mobiele telefoon beschikbaar zijn per vriend. Daar zal ik waarschijnlijk nog een paar % van kunnen halen.

    Thx!!
     
    Laatst bewerkt: 28 mei 2008
  8. Cole

    Cole Be cool...

    Berichten:
    799
    Leuk Bevonden:
    0
    Het wil maar niet voorruit gaan met die percentage. Zit nu aan 95% en vermoed dat ik alles gedaan heb met de vrienden. Wat ik monteel niet heb in mijn stats is 90% vriendschap met iedereen maar heb wel in het verleden de achievement gehad:

    Liberty City (5)
    Your friends all like you above 90%

    Voor die 'key of the city' moet ik toch terug op 90% staan bij mijn vrienden?
    Ik kom nog 4% te kort :mad:
     
  9. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Heb je ALLE activiteiten met ALLE vrienden gedaan (dit zijn: Brucie, Little Jacob & Packie)?!
    Heb je ALLE random charecters (ook part 2 bij sommige en part 3 bij eentje)?!
    Heb je ALLE politie dingen gedaan (20 vigilante en 30 most wanted)?!
    Kijk nog een keer goed in de startpost of je echt ALLES hebt wat daar staat?!

    EDIT: ik lees je post nog een keer en volgens mij weet ik wat t is! Voor de 100% MOETEN ALLE vrienden LIKE BOVEN 90% hebben!!
     
    Laatst bewerkt: 29 mei 2008
  10. auke

    auke Active Member

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij heb ik een bug. Ik heb 200 duiven neergeschoten en de achievement ook gekregen maar volgens mijn stats heb ik er 199 en ik heb ook niet de 2.5% gekregen. Nu kan ik dus ook niet 100% halen. Dit heb ik gemailt naar Rockstar maar die zeggen dat het een gameplay fout is.|:-|:-

    Is er iemand anders die iets dergelijks heeft gehad?
     
  11. dmxniek

    dmxniek Active Member

    Berichten:
    75
    Leuk Bevonden:
    0
    :'-(
     
  12. Digs NL

    Digs NL Active Member

    Berichten:
    361
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan je stevies sidequest ook nog doen nadat je de laatste missie van het spel hebt gedaan. Want ik ga ze nu pas doen maar zie die eerste auto niet staan. En ik weet zeker dat ik op de goede plek..

    Heb hem al gevonden....
     
    Laatst bewerkt: 29 mei 2008
  13. auke

    auke Active Member

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat kan en de eerste is trouwens een Faggio. Zo'n scootertje.
     
  14. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Bij mij was het de Maybach bak.
     
  15. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    is bij iedereen anders:thumbs:
     
  16. Cole

    Cole Be cool...

    Berichten:
    799
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat ik het ga opgeven. Gisteren opnieuw wat terug activiteiten gedaan met vrienden om zeker te zijn. Bij zowel Brucie, Packie en Little Jacob zit ik boven de 90%. Ben zeker dat ik van elk gewonnen heb bij het poolen, bowlen en/of darts. Heb nog zitten rondrijden om zeker te zijn dat ik al die errand missies heb gedaan, ook deel 2 en 3 bij sommige. Ik blijf gewoon steken op die 95% (95,38% denk ik). Begin nu wat saai te worden. Enige vriend waar ik amper 49% vriendschap heb is Dwayne maar die telt niet mee voor die key of the city achievement. Zal maar voor die 20 races gaan van Brucie om één van die laatste single players achievement te halen. De 9 officiële races heb ik wel al gewonnen. Vind het zo een zonde want heb nooit een cheat code gebruikt, zelf niet voor een wagen ofzo.
     
  17. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Vervelend! Maar denk dat er gewoon toch echt ergens nog iets is wat je gemist hebt?! Je kunt ook een hier kijken (zodra de servers weer online zijn dan ;)), daar staat alles voor de 100% ook erg duidelijk uitgelegd! En wie weet dat als je daar even informeert, er mensen zijn die je precies vertellen van je moet dit of dit nog?!
    En anders begin je toch gewoon ff opnieuw 8)! Succes!
     
  18. XD-sense

    XD-sense Active Member

    Berichten:
    377
    Leuk Bevonden:
    2
    als je cheats hebt gebruikt voor wagens/helicopter en motor kun je dan nog steeds de 100% halen heb het een aantal keer gedaan voor al die stunt jumps..??
     
  19. Cole

    Cole Be cool...

    Berichten:
    799
    Leuk Bevonden:
    0

    blijkbaar had ik met Brucie geen 'volledige' bowling spel gespeeld. Nu zit ik aan 97.50%. Nu kan het toch niet meer moeilijk zijn maar ik weet in godsnaam niet wat ik ontbreek lol. Alles wat er te winnen valt aan 2.50% heb ik al gedaan en achievement voor gekregen.
     
  20. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Heb je hem niet per ongeluk geload oid.?

    Doe de laatste dingen die je moest doen voor de 100% nog eens, misschien werkt dat.
     

Deel Deze Pagina