1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [GTA IV] The Road to the Key of the City (100%) [Spoilers]

Discussie in 'Games' gestart door Terminator.T2, 16 mei 2008.

  1. Cole

    Cole Be cool...

    Berichten:
    799
    Leuk Bevonden:
    0
    Blijkbaar is er iets misgegaan toen ik de 50 stuntjumps had gedaan. Door één of andere reden had hij mij laatste 6 niet gesaved. Dus heb die opnieuw gedaan en... 100% - Key to the city \o/

    Eindelijk!
     
  2. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.957
    Mooi dat het gelukt is :thumbs:
     
  3. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Nou ik ben nu op 83,67 procent! Maar ik merk wel dat in die laatste procenten het meeste werk gaat zitten.
     
  4. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Zit op 92,5% :D! Moet nog de stunt jumps, de duiven en de most wanted!
     
  5. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    pff ik heb net weer een paar uur gespeeld, maar er is gewoon niks in percentage bijgekomen!
     
  6. JelleN

    JelleN Active Member

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    0
    hoef nu alleen nog maar de duiven, maar ik zit nog maar op 92,50 %. Moet nog wel een paar offline achievements, maar die tellen toch niet mee voor de 100%?(3x strike, alle helitours ,finish him en 20streetraces) Aan het begin wordt verteld dat de duiven voor 2,5% meetellen, dus die 100% kan ik dan toch nooit meer halen.....
     
  7. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
    races moet je allemaal winnen, en alle minigames ook. Dat telt ook mee voor de 100% ;)
     
  8. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Waarom zou je die 100% niet meer kunnen halen? Je mist waarschijnlijk nog random characters en alle dingen die je met je vrienden moet doen.
     
  9. JelleN

    JelleN Active Member

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb alle random characters al lang ontmoet. Dat weet ik 100% zeker. Voor de Streetraces(alle 9, 3 op elk eiland) heb ik ook al de 2% erbij gekregen. Waar kun je dan kijken of je alle activiteiten gewonnen hebt, dacht immers dat ik die al gedaan had.
     
  10. auke

    auke Active Member

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Stats -> Score
     
  11. Cole

    Cole Be cool...

    Berichten:
    799
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou zeggen lees heel goed beginpost want daar staat namelijk alles in. Ook opletten bij uw save games (in geval dat je er meerdere hebt). Toen ik al die stuntjumps had gedaan was ik vergeten door één of andere manier te saven en had ik wel de achievement gekregen maar in mijn stats stonden ze niet allemaal geregistreerd. Dit kan dus bvb ook gebeuren met die duiven.
    Activiteiten met uw 3 vrienden (Brucie/Packie en Little Jacob), daar had ik ook een paar niet van gedaan hoe het moest, zoals: 'volledig' bowling spel, één keer winnen van elke vriend enz...
     
  12. JelleN

    JelleN Active Member

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zal wel even goed kijken en alle activiteiten opnieuw doen. Maar die prijs die rockstar uitloofde als je 100% haalde duurde toch tot 20mei of so.
     
  13. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Nou ik heb weer uren zitten spelen de laatste week. Maar niets in percentage vooruitgegaan. Nog steeds 83,67 procent.
     
  14. sneaky snake eye

    sneaky snake eye SneakySnake Eye

    Berichten:
    316
    Leuk Bevonden:
    0
    Moet alleen de duiven nog, zoek ik echt niet maar goed. Heeft er iemand tips voor een goede online gratis guide? met foto's?
     
  15. auke

    auke Active Member

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Duiven

    Ik moet zelf nog 1 duif voor de 100%.
     
  16. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
  17. double u 2

    double u 2 Active Member

    Berichten:
    136
    Leuk Bevonden:
    0
    ik snap het nou al niet meer. ik heb 13 van de 14 random caracters, ik heb die map erbij gehad en alle punten 3x bij langs gereden. weet soms iemand of er een bepaalde caracter er alleen op een bepaald tijdstip staat ofzo??

    edit: ik zie in de startpost dat er idd sommige op bepaalde tijden staan.

    2e edit: heb hem gevonden!!! whohooo
     
    Laatst bewerkt: 29 jun 2008
  18. vh91

    vh91 Active Member

    Berichten:
    193
    Leuk Bevonden:
    0
    hier is nog een handig website om je stats bij te houden.

    http://www.gta4.tv/100percent.php

    en men vraag: in de beginpost staat dat je van je vrienden moet winnen in elk activiteit die je met hem doet (behalve eten en drinken natuurlijk) maar dat staat niet op die site. wie moet ik nu geloven:p
     
  19. MieZ

    MieZ Avaholic

    Berichten:
    638
    Leuk Bevonden:
    8
    Zo moeilijk is het winnen van een potje bowlen, poolen of darten nou ook weer niet toch?! ;)
     
  20. vh91

    vh91 Active Member

    Berichten:
    193
    Leuk Bevonden:
    0
    bowlen ging nog, maar darten en poolen zijn onmogelijk voor mij :+
     

Deel Deze Pagina