Liberty City Stories' problems are amplified by the transition from the PSP to PS2, but the budget price makes this run-of-the-mill Mafioso tale much easier to swallow. The Good: Available for $20; loads faster than the psp version; still offers plenty free-roaming vehicular mayhem. The Bad: Graphics get downright ugly at times (PSP graphics don't look so hot when you blow them up to fill a TV screen); characters are uninteresting; writing isn't nearly as sharp as you'd expect from a gta game. Video Review by Gamespot Ik heb deze game gisteren gekocht en hij bevalt me erg goed . Het is een rechtstreekse poort van de PSP , maar toch , voor mij is hij goed genoeg . Wie heeft deze game ook en wat vind je van de Game ?
Ik heb m zelf ook van de week gekocht en hij bevalt me cker goed je ziet dat de kwaliteit van het spel wel wat hoger had gemogen maar zoals gewoonlijk zit het verhaal weer steengoed in elkaar en de besturing is weer heerlijk
Heb hem gespeeld en uitgespeeld. Zeker een goeie game maar voor ps2 is die met kwaliteit wel erg jammer. Voor de rest erg leuk dat het verhaal anders is dan gta3 en dat je de stad laat ontploffen is helemaal de bom