gta lll ik ben nog maar net op het form en ik snap er niet zo veel van maar ik heb wel een vraag. hoe kan ik met gta lll vliegen op eiland 3. ik vind dat hij een beetje een kleine vlugels heeft zou ik die er op moeten laten maken. alsjeblieft antwoord???
Welkom op het XBW forum 1. Zo'n plaatje heet een avatar en dat kan elk plaatje zijn mits ie niet groter is dan 100*100 pixels (dacht ik ) en minder dan 10 kb. weegt, je kunt het uploaden in je profiel. 2. Als je iets wil weten is het sterk aangeraden om de 'zoekfunctie' van het forum te gebruiken..... 3....of je kijkt in een 'centrale' thread, in dit geval de GTA 3 thread, dan vraag je het daar.
1. 80 bij 80 pixels 2. ja, dat is heel handig. 3. daar staat het ook in(heb ik al een keer gezegt). 4. om je nog maar even te helpen, op gamefaqs staat precies in het engels en nederlands beschreven hoe je kunt vliegen. Maar het is best wel moeilijk.
ja bedankt blackspider maar als ik op die site kom en ik druk op xbox of ik zoek naar grand theft auto lll/double pack dan sluit hij internet af. kan ik er niet op een andere manier achter zien te komen of een andere site.
moet je vice city doen maar ik heb het gevonden: >> OPSTIJGEN MET DE DODO: Om met de Dodo te leren vliegen, heb je veel tijd en geduld nodig want het is geen gemakkelijke opdracht. Ga met het vliegtuig naar een van de landingsbanen op de luchthaven of een andere zeer lange baan. Als je via de landingsbanen naar het Westen vliegt, zal je niet kunnen zien waar je vliegt wat het extra moeilijk maakt. Gebruik de Versnelknop om sneller te gaan vliegen. Druk de neus van het vliegtuig naar beneden om sneller te gaan. Zodra de Dodo een beetje op en neer begint te gaan, moet je stoppen met indrukken van knoppen op de versnelknop na. Als je toch aanpassingen zou moeten doen aan de richting, doe dit dan rustig. >> VLIEGEN IN DE LUCHT MET DE DODO: De Dodo gaat automatisch richting grond als je niet bijstuurt. Als hij dit doet moet je hem gewoon even laten gaan want hij zal normaal ook weer automatisch naar boven gaan. Je moet natuurlijk wel op tijd op trekken om gebouwen te vermijden. Dit mag je niet te veel doen want dan zal het vliegtuig veel snelheid verliezen en neerstorten en dat is je bedoeling toch niet. Laat de Dodo dus zijn gang gaan. Zodra je goed aan het vliegen bent, moet je veranderen van camera zodat het vliegen makkelijker wordt. Zo kun je perfect zien of je te veel stijgt. Als je de motorkap van je vliegtuig ziet, moet je een beetje dalen. Je hoeft niet tijdens de hele vlucht de Versnelknop vasthouden. Het is wel nodig om te stijgen. Om met het vliegtuig te draaien, moet je lichtjes op de juiste knop tikken. Eens je goed met het vliegtuig kan vliegen, kan je naar overal in Liberty City vliegen maar pas wel op want je kan niet overal landen. >> LANDEN MET DE DODO: Daal voorzichtig in een niet te steile hoek met je vliegtuig. Zodra je met de wielen de grond raakt, moet je remmen zodat je bijna direct ter plaatse stopt zodat je nergens van een rand rijdt in de zee. Gebruik best de twee remmen tegelijk. Dan wordt ook op de bodem van het scherm de tijd weergegeven die je in de lucht bent gebleven. Je record wordt ook opgeslagen in het Statusscherm. Veel Succes.
of weet jij dat ook niet want jij kan tenslotten ook niet alles weten. maar ik ga het nu gou proberen en oefenen. Alvas bedankt
ik denk gewoon de left trigger, waarmee je gas geeft????? edit: left joystick natuurlijk, allemaal errug moelijk uit elkaar te houden al die knoppies enzo
ja ja het is me gelukt (volgens mij) want ik ging niet meer terug naar beneden maar toen ik een scherpe bocht makten toen ging die wel in eens weer naar beneden.
ruhig je moet heel rustig sturen, telkens een klein tikkie geven. en moet je de linker joystick indrukken of gewoon vooruit duwe, net zoals gas geve??????????