Ik heb op verschilende sites gelezen dat gta3 mischien op de x-box komt.Weet iemand of dit waar is en zo ja komt vice city ook?Dat zou echt onwijs gaaf zijn
Dan wil ik weleens weten op welke sites. Maarruuhhh reken er alsjeblieft niet op, want Sony heeft gewoon die rechten.
denk dat homer het over ouder nieuws heeft van het begin. toen waren het nog geruchten dat gta zou komen, werd vernietigd met de aankondeging van sony.
Re: Re: Re: Gta Rumours. Als Microsoft slim is kopen ze na 2004 de rechten! Dat zal goed doen aan de verkopen!
als je em idd nog niet op de pc hebt gespeeld maareh jah. ik mag wel hopen dat er in 2004 betere spellen zijn in het gta genre dan gta zelf. op de xbox ook. dat zou de verkopen zkr goed doen. maaaar 2004 was toch ook de release van de xbox 2? GTA 4 als launch titel dat zou wel bikkel zijn.
Dat gebeurt dus niet want die is weer 2 jaar of zo Playstation only. Hij wordt als het goed is wel online.
ik denk dat sony zo veel geld op tafel legt zodat GTA niet op de xbox uit komt, Gta is het "topspel" en een grote reden van een aanschaf van de ps2. Als je kijkt naar halo, microsoft zo veel meer betalen zodat het exclusief op de xbox uitkomt dan dat halo op de ps2 uitkomt.
en gta 3 heb ik ook gelezen dat die op de xbox komt. want nu is vice city er toch al op de ps2. maakt voor mij niet uit heb hem al op de pc. wie weet ff wanneer mafia op de xbox komt????