[GTA:SA]Algemeen [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 16 aug 2005.

  1. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Deel 2 van de algemeen thread.

    Deze thread is voor belevenissen, vragen, e.d. die niets met missies te maken hebben of thuis horen in 1 van de andere GTA threads.

    Deel 1 van deze thread kan je hier vinden:
    [GTA:confused:A]Algemeen [Deel 1]
     
  2. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik ging vanochtend naar Los Santos vliegen per vliegtuig(Ik zelf vloog niet) En misschien drukken jullie mensen snel op A want dan skipt ie de flight maar als je even wacht en ongeveer in het boerenland zit kan je op Y drukken en dan springt CJ eruit met een parachute. Iemand al die dit wist?
     
  3. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Yep, wist ik. Is best wel geinig maar vreemdgenoeg vliegt CJ zélf in dat vliegtuig,
    terwijl hij toch echt een ticket ed. koopt. 8)


    PS (en offtopic): Coole avater en sig Nemesis. _O_
     
  4. alex2

    alex2 Active Member

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben bij de missie vertical bird
    Weet iemand hoe je zo hydra (straaljager) moet besturen
    hij blijft bij mij steeds hangen op de grond ik krijg dat ding echt niet de lucht in. De eerste keer dat ik de missie dee deed ie het wel 8)
    Help! 8)
     
  5. Alex RS

    Alex RS Green HJ Pub DJ

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    Stijg eerst op door gewoon gas te geven met R. Als je op een goeie hoogt bent druk je de rechterthumstick in zodat je je wielen inklapt. Daarna duw je de Rechterthumstick vooruit zodat je hard kan gaan vliegen.
     
  6. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Heb het weer geprobeerd jongens, helaas. Als ik een album van mijzelf luister en dan D-pad naar rechts/links ingedrukt houd gaat hij naar een volgend album. Hou ik hem langer ingedrukt dan wisselt hij steeds sneller naar een volgens album .
     
  7. Alex RS

    Alex RS Green HJ Pub DJ

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij werkt het wel. Met D-Pad boven/onder scroll je door je albums. (Wel ingedrukt houden anders wissel je naar een radiozender) En met links/rechts scroll je door de nummers van de CD. Anders moet je even bij Audio kijken in het pause menu.
     
  8. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Thnx, het is gelukt! Je moet play-mode op SEQUENTIAL zetten, dan werkt inderdaad wat jij zegt. Echt veel relaxter dit, thanks a lot!
     

  9. Die ticket is misschien een sort huur dat ie betaalt
     
  10. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Tuurlijk niet:D Hij kan geneens vliegen en hij mag geneens in het vliegtuig veld zelf achter de poort want hij zegt dat je nog geen vlieg bewijs hebt.
     
  11. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Ghehe, nu mn respect 3 keer langer dan dat balkje, zie je alleen als ie omhoog gaat. Die laatste missie is trouwens wel makkelijk, erg veel hartjes en armor als je die nodig hebt. Nog ff de laatste territories overnemen en ik ben king of the streets..
     
  12. aight!

    /Mod Reageer inhoudelijk - Cygnum
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 18 aug 2005
  13. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Uhm... Spam?

    Anyway ik ben nu op 24 % met je meisje in het 2e eiland. Wie weet wanneer je kan zoenen en of ze het wilt?
     
  14. roedos

    roedos Active Member

    Berichten:
    283
    Leuk Bevonden:
    0
    moet je gewoon bij haar gaan staan, en de left trigger indrukken. En als ze je nog niet leuk genoeg vind, dan zegt ze dat wel en anders zoenen jullie gewoon
     
  15. Cygnum

    Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.697
    Leuk Bevonden:
    0
    Aan dit soort reacties hebben we geen ene moer. Meer inhoud de volgende keer.
     
  16. Darkon 83

    Darkon 83 Active Member

    Berichten:
    1.662
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ha laatst in een missie dat ik 2 keer die ceasar zach was egt lol. Had alleen geen fotocamera dus kon geen foto maken. Maar dat zag er wel leuk uit (versie PS2)
     
  17. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik heb veel vaker last van dat ik mannetjes uit de auto ruk en er zit er nog 1 naast me en die springt eruit en ik stap uit de car en dan ren ik hem achterna en sla hem dood en dan rent ie door en zijn levens balkje staat op zwart (dood dus) en dan probeer ik hem over te rijden en dan loopt hij door mijn auto heen:confused:
     
  18. ik heb een vraagje:

    Ik kheb het spel net en ik ben nu bji een missie: Drive by.Daarvoor heb ik een paar cheats gedaan:

    1x= Parachute
    1x= Hydra
    1x=Quadbike
    1x=MOnster

    nu heb ik hem gesaved en nu zie ik dat als je teveel cheat dat je niet meer verder kan in bepaalde missies maare is dat ook zo? Moet ik over nieuw beginnen of kan ik gewoon doorgaan (zonder cheats>)
     
  19. Alex RS

    Alex RS Green HJ Pub DJ

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    Er was een gerucht dat je een bepaalde missie niet meer kon doen in Las Venturas. Dat was de missie dat je Mad Dogg moest redden. Dat is onzin. Dat lukt ook nog gewoon als je cheats hebt gebruikt. Dus geen paniek, en veel plezier in GTA San Andreas :)
     
  20. oh dus als ik een quadbike cheat wil gebruiken of wapen cheat kan dat gewoon?

    en nog wat rijden er in het begin ook Sanchez door de stad? (crossers)
    Ik zie namelijk alleen harley's en pcj's
     

Deel Deze Pagina