[GTA:SA]Algemeen

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tim, 14 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Hier kan alles gepost worden wat niets met de andere topics te maken heeft zoals:
    • Belevenisen die je hebt in San Andreas
    • Vragen die niets met de missies te maken hebben
    • etc
     
  2. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    En dan gelijk mijn eerste vraag:

    De triatlon in Los Santos kun je alleen op een zaterdag of zondag beginnen.Maar toen ik er op een zaterdag kwam kon ik niet deelnemen en er kwam een sign in mijn beeld met 'The Cluckin Cock isn't ready yet".Moet ik dus meer skills hebben om te kunnen deelnemen ?
     
  3. mars15

    mars15 Guest

    je moet als het goed is san francisco ook al hebben
     
  4. Xboxmod

    Xboxmod ^^That's me^^

    Berichten:
    1.087
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit is de al de 3de keer dat ik deze vrag sel, maar volgens mij heb ik het antwoord gemist ofzo: Waar kun je de driving school vinden?
     
  5. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Die komt waarschijnlijk met een missie, ik moet 'm ook nog vinden.
    Met missies unlock je immers vrij veel. :)
     
  6. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Wat is jullie favourite radio station? En dan bedoel ik niet User Player List :9

    Zeg please niet K-Rose :cool:

    /Edit
    Die van mij is Radio-X _O_
     
  7. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    -2e Edit- Weet iemand ook hoe die site heette? Daar kon je namelijk van alles zien over San Andreas, info over de winkels, wagens, wapens etc. Het was iets met 'GTA Faqs' of iets dergelijks en iemand had 'm een tijdje geleden ook gepost maar ik kan 'm niet meer vinden. :{

    Ik heb 'm gevonden: http://faq.gtasanandreas.nl/
    Deze had Tim NL een keer gepost en ik kan 'm ook iedereen aanraden. O-)
     
    Laatst bewerkt: 14 jun 2005
  8. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Favo radio zender is met stip op 1 Radio X _O_ Met Gun's and Roses :D. Vette muziek.
     
  9. gear

    gear Red XIII

    Berichten:
    290
    Leuk Bevonden:
    0
    de driving school komt op een gegeven moment vrij (volgens mij na een missie idd)... je wordt gebeld en je ziet dan een rode S vlak in de buurt van jou pompstation.


    zit zelf nog te wachten op de flying- school... vraag me af wanneer die vrij komt.
     
  10. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Die speel je vrij als je het het landje links boven (van de map) hebt unlocked. Dan kun je na een vliegveld toe en daar kan je dan Fly school doen als het goed is.
     
  11. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Ik luister ook alleen naar Radio-X vanwege G'nR en RATM.De andere liedjes op deze zender zijn ook allemaal beter dan die hiphop crap ;)
     
  12. gear

    gear Red XIII

    Berichten:
    290
    Leuk Bevonden:
    0

    ow... zit tie gewoon bij het vliegveld? dan moet ik daar in de buurt beter zoeken.. krijg wel te zien dat ik vlieglessen moet nemen maar de flying school is me nog niet opgevallen.
     
  13. mars15

    mars15 Guest

    die country zender krose hehe
     
  14. the_xbox_men

    the_xbox_men xbox 360

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    k heb nog niet echt een favo luister wel eens naar radio los santos maar is niet echt mijn muziek jammer dat v rock er niet in zit die is beswel dope


    p.s. hoe veel procent hebben jullie al uitgespeeld ik 13,nog wat%
     
    Laatst bewerkt: 14 jun 2005
  15. mars15

    mars15 Guest

    22 procent dacht ik
     
  16. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik van WCTR zo leuk vind is dat er vaak zo'n psycho te gast is,
    dan gaat het een tijdje goed maar later wordt hij helemaal gek en knalt ie meestal iedereen overhoop,
    moet ik altijd wel weer om lachen. :)
     
  17. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Hihi ! Ik luister ook vet vaak naar Radio X. Maar ook vet vaak naar PLayback FM !

    En af en toe heb ik WCTR aan staan, die gespreken zijn Zooo droog soms _O_


    /Edit: Ik heb het spel op pauze staan, en hem in het menu op WCTR gezet ...

    Belt in dat progamma ene "Mike" naar die studio ... en gaat ie vragen hoe hij van zijn wiet afkomt 8)

    En een anders stukje waarin een gast in z'n camper op die basis in de woestijn zijn (Area 53 ofzo) :+

    Geniale gesrpekken !
     
    Laatst bewerkt: 14 jun 2005
  18. Big Boss

    Big Boss blaat

    Berichten:
    547
    Leuk Bevonden:
    0
    die lauwe reclame spotjes zijn ook lache! :D
     
  19. Dr Zoidberg

    Dr Zoidberg WuWuWuWuWu

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik deed gisteren een missie met dat zeikwijf, die latina op het platteland. We gingen de bookmaker van de paardenraces overvallen, dan moet je van die explosieven op de deur en kluis plaatsen. Nadat we al het geld hadden, gooide ik per ongeluk zo'n rugzak met explosieven richting die latina. Die bleef toen aan haar been plakken. Ze heeft de rest van de missie met dat ding op haar been gelopen, hahahahaha....:D
     
  20. Bartman

    Bartman Active Member

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    Controls

    Hallo iedereen,

    Mijn vraag (vragen) komt (komen) hierop neer: Hoe snel wordt je de nieuwe controls gewoon en hoe goed zijn ze als je ze gewoon bent (ik bedoel dan vooral hoe het mikken/schieten gaat)? En nog een: Is het eigenlijk mogelijk om een drive-by te doen met een grote controller zonder vingers te breken, want dat lijkt mij echt héél onhandig |:- (onmogelijk om drive-by naar links te doen? :'-( ).

    Verder ook nog (ter bevestiging): hoe leuk is het spel nu eigenlijk?

    (Niet met spoilers antwoorden aub. ;) )

    BTW aan die drive-by's hecht ik zoveel belang omdat ik heb geleerd dat dat in Vice City en GTAIII ontzettend leuk ( _O_ ) is tijdens het free roamen, en ik met heel slechte controls niet zou stoppen met drive-by's, maar wel gefrustreerd zou geraken. 8)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina