[GTA: SA] Alles over voertuigen

Discussie in 'Algemeen' gestart door Orcrist, 14 jun 2005.

1. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Praat hier over de voertuigen die te vinden zijn in GTA: SA.

2. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Jaja, kheb al een tijdje op de PS2 versie een banshee getuned. Zwart aan de buitenkant en de streep in het midden is geel. Tziet der echt super vet uit en met Nitro en al die andere ongein is het een lekker snel bakkie. Maar gisteren kwam ik de ultieme bak tegen bij een stoplicht. de Super GT _O_ Hij lijkt een beetje op een Ferarri F40/F50 en is echt snel :p dat ding trekt op niet normaal meer. Ook vol gegooit met alle ongein en met de Nitro 2x loopt tie aardig snel :+.

Kheb ook nog een paar vette PCJ 600 in de garage staan :cool:. Die zien der echt cool uit met die dubbele uitlaat. Owja heb ook nog een Moantain bike voor de fun.

Echt die vage bakken zoals een ijsco auto en een golf autootje vind ik niet echt mijn ding, ik heb liever snelheid

3. EVERT NL

EVERT NL *

Leuk Bevonden:
    0
    Kan je ook vliegtuigen of heli's in een garage/hangar saven?

4. EvilWasp

EvilWasp -

Leuk Bevonden:
    3
    Als ie erin past kan het.

5. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb een Monster Truck in mijn garage met een quad ernaast :+)

6. Xboxmod

Xboxmod ^^That's me^^

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe werkt dat trouwens met die nitro, hoe zet je dat uit? Want als ik 'm aanzet kan 'ie op de een of andere manier niet meer uit, is dat normaal?

7. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Nee je moet uhm opbranden. Maar als je uitstapt en weer in je auto stapt dan staat i wel uit. En je hebt dat weer nieuwe nitros. Dus als je nitros op is ff uitstapen en er weer in :D

8. gear

gear Red XIII

Leuk Bevonden:
    0
    Als je die 8-track race win staat er toch altijd een monster voor de arena te wachten? had laatst ook flink wat geld gepomp om m'n wagen te pimpen... onploft tie... :mad:

9. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Tjsa, daarom zet ik altijd na het pimpen m'n bak direct in de garage en dan save ik hem. Kun je daarna lekker gassen met je pimp bak. Maar zoveel kost het niet hoor, de velgen zijn nog wel het duurst + hydraulics

10. Big Boss

Big Boss blaat

Leuk Bevonden:
    0
    eerst had ik een special paint gebruikt, vervolgens in mijn garage gezet en toen ik terug kwam was de special paint eraf? O_O

11. woolyonline

woolyonline I will kill you!!

Leuk Bevonden:
    0
    Heb net in een bullet gereden (ferrari 360 modena) die is echt vet, ook lekker snel. Hij staat ergens in het westen bij de hamburgershop of die kipwinkel op de parkeerplaats.

greetz wooly

12. Bartman

Bartman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je een wagen die je een leuk kleurtje hebt gegeven laat overspuiten, behoudt hij dan nog zijn oude kleur (net als gang cars) of doet die pay'n'spray maar wat?

13. SuperFly

SuperFly Xbox 360

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had gehoord van een paar gasten die de ps2 versie van SA hebben gespeelt dat er een grote vracht vliegtuig in de game was... krijg je deze pas na een aantal missie's? of bestaat hij niet?

14. Freeloader

Freeloader Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    als je em naar pay 'n spray drukt, dan behoud hij dezelfde kleur (tenminste als ie gecostumized is)... als het een egale kleur is wordt de auto gewoon overgespoten :)

15. Cygnum

Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Een groot vrachtvliegtuig is er niet echt, wel een gigantisch passagiersvliegtuig. Je kunt die vinden in:

Las Venturas op het vliegveld in de zuidhangar. Deze hangar is dicht maar gaat open als je er vlakbij gaat staan (zelfde principe als bij een garage)

16. SuperFly

SuperFly Xbox 360

Leuk Bevonden:
    0

THNX voor de tip!!!

17. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Er is wel een groot vrachtvliegtuig maar die heb ik tot nu toe alleen in een missie gezien.

18. WorkingTitle

WorkingTitle ..

Leuk Bevonden:
    2.999
    waar is(zijn) de quad(s) op Los Santos ? ze staan niet op de zelfde plek als de ps2 versie :{

19. SuperFly

SuperFly Xbox 360

Leuk Bevonden:
    0
    Welke missie's?

20. Banjy

Banjy It's getting closer

Leuk Bevonden:
    0
    FF een vraagje over vliegtuigen:

Ik ben nu al met missies in San Fierro en mag volgens mij bijna naar Las Venturas.

Alleen ik mag nog steeds niet vliegen...

Ik zeg mag want ik ben in Los Santos al eens over het hek gegaan en toen een vliegtuig gepakt. Maar in San Fierro zitten de vliegtuigen allemaal op slot en ik heb een brevet nodig ofzo zodat ik er 'legaal' in kan.

Waar kan ik dit halen? Of moet ik gewoon wachten en doorgaan met missies voordat ik 'legaal' mag vliegen?

Alvast bedankt.

Deel Deze Pagina