1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[GTA:SA] Glitches

Discussie in 'Algemeen' gestart door Juunanagou, 6 jul 2005.

  1. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Valt me op dat hier nog geen topic over is.
    Aangezien ik er al een heleboel ben tegen gekomen.

    De eerste was toen ik beetje aan et cruisen was kwam ik ineens een politie wagen tegen die vast zat in de brug op een hele rare manier. Ik zag alleen nog maar de dak van de politie auto en toen ik onder de brug ging staan zag ik ook de onderkant.

    Btw: Als je politie auto vanaf de onderkant gaat schieten komt er geen ster achter je aan :+

    De 2de was toen ik een missie aan het doen was er kwam een cutscene toen zag je zo'n personage lopen maar die liep tegen een ander gastje aan waardoor hij op 1 of andere manier vast kwam te zitten en het filmje niet verder ging. En je zag alleen maar hem tegen het andere personage aan lopen. (Geloof dat het in de missie ''Los Desperados'' was)

    En de 3de was vandaag ik loade een game ''Cut Throat Business.'' (een oudere maar mijn beste save :+ ) en toen zag ik tot mijn verbasing toen ik een tractor had gejat waarna ik vervolgens naar een cart reed bij Maddogs mansion. En toen ik de heuvel af reed zag ik tot mijn verbassing dat het hele level nog moest laden. Alles was blauw ik zag alleen auto's en Peds rond rijden/lopen in een blauwe duistere wereld echt creapy. Ik probeerde naar Grove Street te gaan naar 3 kapotte auto's (ik zag niet waar ik reed dus ik reed tegen alles aan) kwam ik eindelijk bij Grove Street ik stapte mijn huis binnen en alles was zwart ik zag alleen maar mijn wapens rond zweven in de keuken en ik zag een stuk of 4 pijltjes waar deuren zouden moet zitten. Echt vreemd allemaal.

    Ik zal later nog weleens een paar foto's posten maar ik heb nu ff geen camera bij de hand. |:-
     
    Laatst bewerkt: 6 jul 2005
  2. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Beetje overbodige thread.

    Als ik een auto jack met 2 personen, blijft die andere zitten. Na een ritje stop ik de wagen, hij stapt eruit, vlucht weg, en zit telkens tegen een muur aan te lopen. Als ik deze dan vermoord blijft hij gewoon rechtop staan..
    Dit gebeurt ook vaak bij hoertjes. Ze stappen uit en gaan gewoon tegen een muur aanlopen en willen niet dood.


    Gisteren rekruteerde ik een homie, en ging er mee in de zee om te checken of die gasten wel kunnen zwemmen. Hij kan wel zwemmen aan de oppervlakte maar niet onder water. Vervolgens nam ik mijn biljartkeu en ging terug naar het strand. Ik wou die homie vermoorden, maar hij was plots onsterfelijk geworden. Toen ik mijn game opsloeg ging ik naar buiten en was hij verdwenen, jammer.

    Voor de rest enkel auto's die met de voorkant vastzitten in muren of bruggen.
     
    Laatst bewerkt: 6 jul 2005
  3. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ging met een vriend mulitplayer spelen en hij stapt in een busje.
    Dus dat busje vliegt alle kanten op zonder dat hij iets doet.
    In de lucht alle kanten was erg grappig.
     
  4. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik deed multiplayer met een vriend, toen had hij een katana en hakte mijn hoofd eraf :) Toen ik weer was respawned had ik nog steeds geen hoofd, en er bleef maar bloed uit komen. Zo ging het steeds door het ging maar niet weg.
     
  5. mark145

    mark145 maffiamaffia.nl

    Berichten:
    228
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zat laatst vast in een auto ergens tussen kon niks meer.
    had net een hoop missies gedaan en nog niet gesaved.
    kon weer alles overnieuw doen.
     
  6. Ananas

    Ananas XBW Vrucht

    Berichten:
    113
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik was een keer aan het rijden en toen botste ik op volle snelheid op een auto in en toen zat ik er in vast. Ik kon niks meer doen en na een tijdje ontplofte de auto en was ik dood..
     
  7. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je in de Gym in los santos met een jetpack omhoog gaat, om je in een soort niemandsland. Je kunt er ook niet meer uitkomen.
     
  8. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Kheb zo vaak dat als ik 4sterren heb ofzo, en ik ga op een berg staan, de heli's onder de grond zitten.... beetje vaag.

    Ook heb ik 1x gehad dat ik door de map heen flikkerde met mijn auto, vrij irri.


    Redelijk veel glitches in het spel, maarja
     
  9. sargeant swift

    sargeant swift geen titel

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    0
    soms als je zo'n gast met de shotgun uit zijn auto schiet rolt hij er pas na 3 seconde uit ofzo,ziet er echt vet grappig uit :D

    of als je soms met een motor onder de stam van een boom komt (eentje die los van de grond is) en je stapt af pop je echt hard weg :)

    wel lelijk
     
  10. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Dat is op de pc altijd, als je iemand in zijn auto een headshot geeft valt ie er pas na een poosje uit, droog idd.
     
  11. exilim

    exilim mASter_eXiLim

    Berichten:
    172
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nog niet echt last gehad van die glitches die jullie hier allemaal noemen.... Heb het verhaal uitgspeeld, maar nog nooit iets raars opgemerkt:?
     
  12. Ol' Capone

    Ol' Capone Future xbw *****

    Berichten:
    810
    Leuk Bevonden:
    1
    Behalve CJ die half id grond loopt (Bij je vliegveld, grote garage, tegen de dichtgaande deur aanlopen) en auto's vastzitten ed niet veel boeiends gezien, alleen ergens in n berg zit een klein gaatje, kan je door de berg heenkijken :)

    (>> Bij las colinas,, kijk op de kaart en daar boven zie je 'n bruin gedeelte met ene kleine inham / deuk. vanaf daar recht naar beneden, tot de 1e weg. Klein beetje naar links)
     
  13. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Was een keer bij een brug in Los Santos (1ste stad) En kzag al die auto's die op tegen de brug opreden door de grond heen gaan en dan zag je ze voor een stoplicht weer opkomen en reden ze rustig verder. Leek nogal dope 8)
     
  14. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij gingen van die auto op een kruispunt op de stoep staan. De weg was dus leeg, maar alle auto's stonden op de stoep ernaast.
     
  15. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Zat je niet toevallig in een politie auto met sirene aan? Dan gaan ze namelijk aan de kant ;)
     
  16. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    In de grote hangar op mijn vliegveld heb ik een Hunter staan. Maar je ziet het raam van de cockpit niet. Als je daarnaar kijkt zie je de woestijn buiten de hangar. :confused: Het ziet grappig uit, maar dat is dan ook alles.
     
  17. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij wordt nu steeds vaker het wegdek doorzichtig, alsof het lijkt dat je zo naar beneden valt. :confused:
     
  18. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    ik had ook eens zoiets ik stond op mijn airport en alles was weg gebouwen zag ik pas op een meter afstand en daarna verdwenen ze weer en alles was doorzichtig pas toen ik me xbox op nieuw op had gestart deed hij weer normaal.
     
  19. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    Of dat er geen detailz zijn op de auto's, gebouwen en wegen. Moet je eerst een hele tijd stilstaan, voordat het beeld weer normaal wordt.
     
  20. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Maar dat zijn geen glitches. Dat is gewoon dat hij niet snel genoeg kan laden. Heb ik ook altijd met de Ps2 versie.
     

Deel Deze Pagina